Doua agentii Raiffeisen Bank permit plata taxelor si impozitelor locale la POS

13 februarie 2014

Raiffeisen Bank s-a alaturat eforturilor administratiilor locale si ale Visa Europe de a promova sistemele alternative pentru plata taxelor si impozitelor puse la dispozitia contribuabililor in dorinta de a creste cat mai mult numarul celor care opteaza sa achite datoriile catre bugetul de stat prin sisteme electronice.

Concret, Raiffeisen Bank si Directia Generala de Impozite si Taxe Locale a Sectorului 1 – D.G.I.T.L. S1, in parteneriat cu Visa Europe, desfasoara in perioada 13 februarie – 31 martie 2014 o campanie care presupune acordarea posibilitatii de plata prin card a taxelor si impozitelor locale in agentiile Raiffeisen Bank din Promenada Mall si Feeria – Baneasa Shopping City.

„In perioada februarie – martie, in doua agentii Raiffeisen Bank va functiona un spatiu dedicat incasarii de taxe si impozite unde contribuabilii persoane fizice ai Sectorului 1 isi pot plati contributiile catre bugetul local prin card bancar la un terminal POS” a explicat Mihai Negulescu, Director Directia Acceptare Carduri & E-commerce Raiffeisen Bank.

Contribuabilii nu platesc comision pentru plata taxelor si impozitelor locale cu cardul la POS.

Primaria Sectorului 1 Bucuresti a fost desemnata drept castigatoare a competitiei nationale de plata a taxelor si impozitelor locale cu cardul derulata de Visa Europe, impreuna cu bancile membre din Romania, in 2013 si a primit titlul onorific de „Primaria Viitorului”, intrucat a inregistrat cel mai mare numar de plati ale taxelor si impozitelor cu cardul la 1.000 de locuitori.

Marea majoritatea tranzactiilor au fost efectuate la POS intrucat, prin platforma ghiseul.ro, in contul Primariei Sector 1 s-au inregistrat in 2013, doar 202 tranzactii de plata cu cardul pe Internet, in valoare de 92.000 lei.

Comentarii (1)
  1. george spune:

    si restul tarii? ar trebui sa se poata plati si-n rate

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?