[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Dorin Boerescu, CEO 2Performant: „Există semne că piața de e-commerce pierde din tracțiunea câștigată în perioada pandemiei.” Cu toate acestea, „am trecut pe profit în trimestrul 2”

12 august 2022

Compania 2Performant raportează, pentru semestrul I 2022, creșteri ale veniturilor din produsul de marketing afiliat de până la 15.953.371 de lei, cu 49% mai mult decât semestrul 1 din 2021.

„Am intermediat 800.800 vânzări, cu 46,5% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut, cu o valoare totală de 42 milioane de euro (fără TVA), o creștere cu 53% față de primul semestru din 2021,” potrivit comunicatului companiei.

2Performant a înregistrat o cifră de afaceri de 16.019.479 de lei în prima jumătate a anului 2022, în creștere cu 49% față de aceeași perioadă a anului trecut și o creștere cu 56% față de S1 2021 a veniturilor din exploatare, acestea ajungând la 17.930.370 de lei.

De asemenea, numărul utilizatorilor a crescut cu 62% față de S1 2022, până la 19.300, care au generat comisioane în valoare de 2,6 milioane, cu 44% mai mult decât în primele șase luni ale anului anterior.

Totodată, în comparație cu semestrul 1 al anului 2021, veniturile postpaid au crescut cu 61%, până la 8.799.850 de lei, în timp ce veniturile prepaid au atins 7.153.522 delei, în creștere cu 36% față de S1 2021.

„In primele șase luni am depășit deja 42 de milioane de euro din punct de vedere al vânzărilor generate pentru clienții noștri, ceea ce ne-a crescut convingerea că pe parcursul anului 2022 vom depăși pentru prima oară pragul de 100 de milioane de euro pe acest indicator important, ceea ce ne confirmă poziția ca unul dintre principalii generatori de vânzări pentru comerțul online din România. Astfel, previzionăm că serviciile de marketing afiliat vor avea un rol din ce în ce mai important în cadrul procesului de e-commerce, ceea ce va îmbunătăți și eficientiza promovarea retailerilor în mediul online.” – a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?