Retailerul de electro-IT Domo, unul dintre cei mai mari jucatori din piata locala de profil, cu afaceri de peste 600 mil. lei anul trecut, va inchide toate magazinele fizice pentru a ramane cu operatiuni doar online, potrivit surselor din piata citate de Ziarul Financiar. O parte dintre magazine au fost deja preluate de competitori, iar furnizorii de electronice si electrocasnice spun ca nu au fost platiti, motiv pentru care nu mai livreaza marfa companiei care are deja probleme financiare de mai multi ani.
Retailerul electroIT Domo are pe site-ul propriu o oferta cu titlul „Dam Tot!” si vorbeste despre reduceri de pana la 90%, oferta fiind valabila in magazine in perioada 13-30 noiembrie. in oferta online apar preţuri de 1-2 lei pentru produse precum „Protecţie spate iGo iPad 2” sau „Carcasa iPad”. in oferta apar insa si alte produse, respectiv mouse-uri, cabluri sau ondulatoare de par.
HotNews.ro a sunat la mai multe magazine din tara insa a reiesit ca „nu exista o strategie pentru Black Friday, nefiind comunicate in teritoriu planuri de la centru”. Nici nu sunt planuri ca magazinele sa se deschida mai repede, in contextul in care concurenta electro-IT deschide la 6.00-7/00 de Black Friday, cu doua-trei ore mai devreme decat de obicei.
Domo avea mari probleme financiare de ceva timp, compania care gestiona magazinele era in in insolventa si au existat si articole de presa care vorbeau de diverse ilegalitati.
„Domo a avut un declin rapid in ultimii trei ani si pentru multi oameni din piata este inexplicabil cum o companie care mergea foarte bine a ajuns atat de rau. Domo nu a fost niciodata un jucator puternic in comertul online, in mai multe editii de Black Friday site-ul „picand” mult timp.”, potrivit hotnews.ro.
„Domo si-a mutat activele de pe o companie pe alta. Fosta companie care opera activitatea Domo avea probleme financiare si nu isi mai platea furnizorii. Apoi, sub noua entitate s-au facut plati pentru o vreme, pentru ca apoi sa apara si aici probleme. Noi nu mai livram marfa“, a declarat pentru ZF un furnizor al companiei.
Potrivit ultimelor date, Domo avea in toamna circa 75 de magazine fizice si unu online.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: