Doina Valceanu, ContentSpeed: „piata de comert online reprezinta in prezent doar 5% din retailul traditional”

28 iulie 2017

În prezent, doar 5% din comerţul modern activează şi în mediul online, ceea ce înseamnă că încă mai e mult loc de creştere pe segmentul IT care furnizează soluţii de comerţ electronic – de la platformă şi până la servicii de publicitate online, potrivit reprezentantilor agentiei ContentSpeed.

„Avem câţiva clienţi din străi­nătate, însă încă mai avem mult loc de creştere pe piaţa locală. Piaţa de comerţ online reprezintă în prezent doar 5% din retailul tradiţional. Deci 95% din businessurile din România încă nu sunt prezente şi online”, a declarat Doina Vîlceanu, director de marketing şi dezvoltare în cadrul ContentSpeed.

Anul trecut compania a înregistrat afaceri de 2,6 mil. lei, în creştere cu 24% faţă de 2015. Veniturile ContentSpeed se împart între vânzările de licenţă pentru platforma de comerţ electronic dezvoltată intern, vânzările în regim SaaS (Software as a Service – plata lunară sau anuală) ale platformei şi din serviciile de postlivrare.

Sursa: ZF

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Jan Schildbach – Analyst Deutsche Bank


„Though Libra has met with fierce resistance from central banks and supervisory authorities and might never see the light of day, in many other cases tech firms (both start-ups and established big players) have successfully captured bits and pieces of universal banks’ traditional value chain. This trend may only intensify in the coming years. In this environment, European banks remain squeezed.”

Sondaj
In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?
NoCash