Doina Valceanu, ContentSpeed: „piata de comert online reprezinta in prezent doar 5% din retailul traditional”

28 iulie 2017

În prezent, doar 5% din comerţul modern activează şi în mediul online, ceea ce înseamnă că încă mai e mult loc de creştere pe segmentul IT care furnizează soluţii de comerţ electronic – de la platformă şi până la servicii de publicitate online, potrivit reprezentantilor agentiei ContentSpeed.

„Avem câţiva clienţi din străi­nătate, însă încă mai avem mult loc de creştere pe piaţa locală. Piaţa de comerţ online reprezintă în prezent doar 5% din retailul tradiţional. Deci 95% din businessurile din România încă nu sunt prezente şi online”, a declarat Doina Vîlceanu, director de marketing şi dezvoltare în cadrul ContentSpeed.

Anul trecut compania a înregistrat afaceri de 2,6 mil. lei, în creştere cu 24% faţă de 2015. Veniturile ContentSpeed se împart între vânzările de licenţă pentru platforma de comerţ electronic dezvoltată intern, vânzările în regim SaaS (Software as a Service – plata lunară sau anuală) ale platformei şi din serviciile de postlivrare.

Sursa: ZF

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?