Numarul clientilor digitali ai bancii (cei care utilizeaza aplicatiile de internet banking, Raiffeisen Online si mobile banking, Smart Mobile) a depasit 650.000 la mijlocul anului 2019, cu 23% mai mult fata de perioada similara a anului trecut, potrivit unui comunicat emis de catre banca.
In luna mai, Raiffeisen Bank a lansat noile aplicatii pentru mobile banking – noul Raiffeisen Smart Mobile, si internet banking- noul Raiffeisen Online.
„Cu un design intuitiv si prietenos, aplicatiile au afisate toate informatiile despre conturi intr-un singur ecran, posibilitatea de a face o plata online foarte simplu, indiferent de tipul acesteia, dar si un control mai bun al cardurilor.”, precizeaza banca.
Logarea si autorizarea platilor este acum 100% online cu aplicatia Raiffeisen Smart Token. Peste 100.000 de clienti utilizeaza deja noile aplicatii,
La 30 iunie 2019, Raiffeisen Bank avea 4867 de angajati (5.099 la S1/2018), 375 de agentii in toata tara (433 S1/2018), peste 840 de ATM-uri (aproximativ 920 in S1/2018), aproximativ 21.200 de POS-uri (20.000 S1/2018) si 266 de masini multifunctionale (200 S1/2018). Din cele 375 de unitati ale bancii, 32 sunt agentii care lucreaza fara cash.
Raiffeisen Bank are in portofoliu peste 2 milioane de clienti persoane fizice, aproximativ 92.000 de IMM-uri si 5.800 de corporatii.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: