[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Doar unul din trei clienti ai Raiffeisen Bank Romania utilizeaza serviciile de online banking

8 august 2019

Numarul clientilor digitali ai bancii (cei care utilizeaza aplicatiile de internet banking, Raiffeisen Online si mobile banking, Smart Mobile) a depasit 650.000 la mijlocul anului 2019, cu 23% mai mult fata de perioada similara a anului trecut, potrivit unui comunicat emis de catre banca.

In luna mai, Raiffeisen Bank a lansat noile aplicatii pentru mobile banking – noul Raiffeisen Smart Mobile, si internet banking- noul Raiffeisen Online.


„Cu un design intuitiv si prietenos, aplicatiile au afisate toate informatiile despre conturi intr-un singur ecran, posibilitatea de a face o plata online foarte simplu, indiferent de tipul acesteia, dar si un control mai bun al cardurilor.”, precizeaza banca.

Logarea si autorizarea platilor este acum 100% online cu aplicatia Raiffeisen Smart Token. Peste 100.000 de clienti utilizeaza deja noile aplicatii,

La 30 iunie 2019, Raiffeisen Bank avea 4867 de angajati (5.099 la S1/2018), 375 de agentii in toata tara (433 S1/2018), peste 840 de ATM-uri (aproximativ 920 in S1/2018), aproximativ 21.200 de POS-uri (20.000 S1/2018) si 266 de masini multifunctionale (200 S1/2018). Din cele 375 de unitati ale bancii, 32 sunt agentii care lucreaza fara cash.

Raiffeisen Bank are in portofoliu peste 2 milioane de clienti persoane fizice, aproximativ 92.000 de IMM-uri si 5.800 de corporatii.

Noutăți
Stay updated to the impact of emerging technologies in fintech & banking.
Banking 4.0 newsletter - subscribe
Cifra/Declaratia zilei

Dariusz Mazurkiewicz – CEO at BLIK Polish Payment Standard

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?