Numarul clientilor digitali ai bancii (cei care utilizeaza aplicatiile de internet banking, Raiffeisen Online si mobile banking, Smart Mobile) a depasit 650.000 la mijlocul anului 2019, cu 23% mai mult fata de perioada similara a anului trecut, potrivit unui comunicat emis de catre banca.
In luna mai, Raiffeisen Bank a lansat noile aplicatii pentru mobile banking – noul Raiffeisen Smart Mobile, si internet banking- noul Raiffeisen Online.
„Cu un design intuitiv si prietenos, aplicatiile au afisate toate informatiile despre conturi intr-un singur ecran, posibilitatea de a face o plata online foarte simplu, indiferent de tipul acesteia, dar si un control mai bun al cardurilor.”, precizeaza banca.
Logarea si autorizarea platilor este acum 100% online cu aplicatia Raiffeisen Smart Token. Peste 100.000 de clienti utilizeaza deja noile aplicatii,
La 30 iunie 2019, Raiffeisen Bank avea 4867 de angajati (5.099 la S1/2018), 375 de agentii in toata tara (433 S1/2018), peste 840 de ATM-uri (aproximativ 920 in S1/2018), aproximativ 21.200 de POS-uri (20.000 S1/2018) si 266 de masini multifunctionale (200 S1/2018). Din cele 375 de unitati ale bancii, 32 sunt agentii care lucreaza fara cash.
Raiffeisen Bank are in portofoliu peste 2 milioane de clienti persoane fizice, aproximativ 92.000 de IMM-uri si 5.800 de corporatii.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: