Circa 35% dintre IMM-uri foloseste internetul pentru a efectua tranzacţii şi plăţi online, arată un studiu realizat pentru cea de-a 15-a ediţie a Cărţii Albe a IMM-urilor realizat de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR). Totuşi. principalul scop pentru care este folosit internetul rămâne acela de a comunica cu furnizorii şi clienţii.
“Principalele zone ale utilizării internetului şi intranetului sunt comunicarea cu clienţii (65%), promovarea produselor şi serviciilor (45%), obţinerea informaţiilor despre mediul de afaceri (39%), realizarea de tranzacţii sau plăţi electronice (35%) sau facilitarea comunicării in cardul organizaţiei (33%)”, se arată în studiu, potrivit ZF.
Studiul a fost realizat pe un eşantion de 833 de întreprinzători şi manageri de IMM-uri, reprezentativ la nivel naţional.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: