Circa 35% dintre IMM-uri foloseste internetul pentru a efectua tranzacţii şi plăţi online, arată un studiu realizat pentru cea de-a 15-a ediţie a Cărţii Albe a IMM-urilor realizat de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR). Totuşi. principalul scop pentru care este folosit internetul rămâne acela de a comunica cu furnizorii şi clienţii.
“Principalele zone ale utilizării internetului şi intranetului sunt comunicarea cu clienţii (65%), promovarea produselor şi serviciilor (45%), obţinerea informaţiilor despre mediul de afaceri (39%), realizarea de tranzacţii sau plăţi electronice (35%) sau facilitarea comunicării in cardul organizaţiei (33%)”, se arată în studiu, potrivit ZF.
Studiul a fost realizat pe un eşantion de 833 de întreprinzători şi manageri de IMM-uri, reprezentativ la nivel naţional.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„To be honest I think that Sinaia, your conference, is much better then Davos.”
Many more interesting quotes in the video below: