[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Divizia de Investitii a Raiffeisen Bank International finanteaza o platforma de ecommerce pentru IMM-uri, cu sediul central in Bulgaria

22 februarie 2022

Dupa ce si-a inceput initial activitatea pe piata bulgara, CloudCart a obtinut 3,5 milioane de comenzi din partea magazinelor electronice care opereaza prin intermediul platformei, peste 34,5 milioane de clienti unici si o cifra de afaceri totala de 140 de milioane de euro realizata de comerciantii CloudCart.

CloudCart, o platforma de comert electronic all-in-one pentru IMM-uri cu sediul central in Bulgaria, a reusit sa obtina o finantare suplimentara de la un nou investitor, Elevator Ventures, Divizia de Capital de Risc Corporativ a Raiffeisen Bank International (RBI). Elevator Ventures se alatura investitorului existent NV3, care a contribuit, de asemenea, cu finantare in aceasta runda.

„Veniturile noii finantari vor fi utilizate pentru a investi in cresterea companiei, inclusiv in dezvoltarea tehnologica si extinderea in noi zone geografice din Europa Centrala si de Est,” potrivit comunicatului.

CloudCart ofera un software pentru a automatiza crearea de magazine de comert electronic, precum si un ecosistem complet de instrumente si servicii de asistenta localizate pentru fiecare piata, pentru a acoperi toate nevoile operationale zilnice ale intreprinderilor mici si mijlocii.

„CloudCart creeaza valoare pentru comerciantii online din IMM-uri, ajutându-i sa se concentreze pe ceea ce stiu sa faca cel mai bine: crearea si vânzarea online a produselor si serviciilor lor – in timp ce CloudCart ofera infrastructura si serviciile cu valoare adaugata pentru a-i ajuta sa-si extinda afacerea,” precizeaza compania.

CloudCart permite acest lucru prin combinarea a ceea ce este mai bun din doua lumi, open-source si SaaS, si prin aparitia ca un jucator Open SaaS de nivel urmator. Compania de software se bazeaza pe tendinta de personalizare sporita a serviciilor, care, in opinia sa, va deveni si mai pronuntata in viitor. In aceasta perspectiva, CloudCart face posibila personalizarea intregului magazin electronic, in functie de comportamentul de consum al cumparatorilor.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?