4 februarie, 2012 – Diverta, liderul retailului de carte din Romania, anunta implementarea unei noi platforme pentru vanzarea online. O noutate pe piata de retail de carte, este posibilitatea de livrare a produselor comandate online prin reteaua de magazine Diverta, practica des intalnita la majoritatea magazinelor de retail cu specific, din vest. Clientii pot comanda orice doresc in orice moment al zilei, dar se pot bucura si de atmosfera magazinelor Diverta.
De asemenea, strategia companiei de a majora in 2012 ponderea veniturilor provenite din vanzarile online debuteaza prin lansarea sectiunii eBooks.dol.ro si a portalului de fidelizare cludiverta.ro. Prin dol.ro Diverta pune la dispozitia vizitatorilor peste 40 000 de produse variate: carti, jucarii, muzica, filme, electronice sau produse de papetarie. Clientii beneficiaza astfel de o gama mult mai larga de produse decat in retailul clasic. Pana la sfarsitul anului se estimeaza o crestere de 60% a numarului de produse comercializate online.
Noua platforma ofera o procedura de lucru mult optimizata, datorita integrarii personalizate a acesteia cu sistemul ERP la nivelul fiecarui magazin. Astfel, gestionarea activitatilor atat din magazinul online cat si din cele clasice este realizata unitar, in cadrul aceluiasi sistem de management al afacerilor. Comenzile plasate online sunt preluate automat in ERP, micsorandu-se timpul de procesare si livrare. Aceasta aduce o scadere a costurilor operationale si reduceri consistente ale timpilor de procesare.
Implementarea noii platforme de tranzactionare reprezinta primul pas al strategiei pentru mediul online pe termen mediu al companiei Diverta. Oficialii companiei ne asigura ca „vizitatorii site-ului vor avea parte de o experienta unica si de evenimente on line in premiera in Romania”.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: