Valoarea totală a sumelor procesate de magazinele online care utilizează platforma integrată de e-commerce Teamshare a depășit vara aceasta 11 milioane euro, cu peste 2 milioane euro mai mult faţă de iunie – august 2015. Creșterea fost mai accentuată pentru magazinele online listate pe marketplace-uri.
Potrivit datelor Teamshare, una dintre cele mai importante platforme de e-commerce de pe piaţa locală, diversificarea canalelor de vânzări prin marketplace-uri s-a reflectat direct în afacerile magazinelor online înregistrate în intervalul 1 iunie – 31 august, față de perioada similară din 2015, iar vânzările au crescut preponderent în sectorul B2B.
”Vara generează, de regulă, vânzări mai mici în e-commerce-ul autohton. Însă, în sezonul cald din acest an, retailerii cu platforme integrate au înregistrat vânzări mai mari chiar și cu 25% față de aceeași perioadă din 2015, fiindcă și-au sporit vizibilitatea în online prin listarea pe marketplace-uri. Avem tot mai mulți clienți care aleg această soluție pentru că pot expune ușor portofoliul, ofertele, recepționa comenzi și transmite înapoi facturile asociate”, declară Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, compania ce dezvoltă platforma Teamshare.
Potrivit acestuia, marketplace-urile scad inclusiv costul de vânzare pentru magazinul online, prin administrarea facilă, costuri operaționale reduse şi activare rapidă.
În prezent, platforma Teamshare este integrată cu principalele marketplace-uri din țară – eMAG, Okazii.ro, Cel.ro, evoMAG și Elefant.ro. Acestea generează pentru partenerii companiei rulaje mai mari cu până la 20% încă din primele trei luni de la adoptarea acestui model de business și cu 60% după primul an de la listare.
În ceea ce priveşte industriile în care activează clienţii din portofoliul Teamshare care au înregistrat cele mai mari creșteri ale vânzărilor în această vară activează, acestea sunt IT&C, auto şi bricolaj.
Sursa: agora.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: