OLX se concentrează în ultimul timp pe creşterea de utilizatori din rândul femeilor, în special pe segmentul de „mame digitale”, adică femeile care au acces la internet şi care au copii cu o vârstă de până la cinci ani. „Vrem să convingem femeile că există multe oportunităţi de vânzare şi cumpărare. În România există 900 de mii de mămici digitale. Noi le vindem ideea că au lucruri în casă pe care este bine să le recircule. Ştim cu toţii, copiii cresc foarte repede, iar jucăriile şi cărucioarele rămân mici sau nu mai sunt folosite.“, a declarat în cadrul emisiunii de business ZF Live Răzvan Acsente, director de marketing OLX România.
Pe platforma OLX, care are aproximativ 10 milioane de utilizatori unici pe lună, unele dintre cele mai vândute produse sunt cele care au un preţ mai mic cu minim 30% decât cel din magazine, potrivit reprezentantului OLX.
Răzvan Acsente a precizat că există un interes din ce în ce mai mare al micilor agricultori să îşi vândă marfa online, iar oamenii îşi caută din ce în ce mai mult locuri de muncă prin intermediul platformelor online.
„Cel mai mare trafic pe platformă îl vedem imediat după orele de birou, în special de la ora 19 până la ora 22, ceea ce reprezintă 35%-40% din traficul total, dar şi dimineaţa între opt şi nouă“.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: