[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Dintre cei 3,6 milioane de clienti din portofoliu, BT spune ca 3 milioane (peste 80%) sunt clienti unici digitalizati

9 mai 2022

Banca Transilvania anunta ca numărul de clienți a continuat să crească, așa încât cu BT lucrează acum peste 3,6 milioane de clienți, dintre care 3,3 milioane sunt persoane fizice și 390.000 sunt companii.

Banca are aproape trei milioane de clienți unici digitalizați.
Aplicatia BT Pay este folosita de doua milioane de persoane. Practic, fiecare al doilea card emis de Banca Transilvania este în format digital, înrolat în BT Pay. Anul a venit și cu lansarea unei noi funcționalități în BT Pay, overdraft 100% online.


Pentru antreprenori, banca a lansat BTPOS App, care transformă dispozitivul cu sistem de operare Android al unui comerciant în POS care acceptă plăți contactless cu cardul, telefonul sau cu alte accesorii de plată. 43.000 de firme au peste 80.000 POS-uri BT.

A crescut numărul de carduri emise: banca a ajuns la 4,8 milioane de carduri în portofoliu, dintre care peste 570.000 sunt carduri de credit.

Operațiunile băncii au înregistrat o creștere solidă asstfel ca numărul tranzacțiilor clienților persoane fizice și companii, prin toate canalele BT, +35% față de perioadă similară a anului trecut.

Rezultate financiare

Profitul net consolidat al Grupului BT este de 400,33 milioane lei, din care cel al băncii este de 307,52 milioane lei.

Activele Grupului Financiar BT au ajuns la finalul primului trimestru la 128,3 miliarde lei, iar creditele nete au crescut până la 58,6 miliarde lei. Depozitele clienţilor au ajuns la 107,42 miliarde lei – dintre care 71,77 miliarde lei sunt economiile persoanelor fizice, iar 35,65 miliarde lei, depozitele companiilor -, oferind un raport credite/depozite de 58,4%.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?