[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Digitalizarea administratiei: 800 de institutii publice si 15.000 de utilizatori folosesc Regista. Aplicația a generat venituri de peste 1 milion de euro în 2021.

23 decembrie 2021

Aplicația Regista pentru digitalizarea administrației publice a generat în 2021 venituri de peste 1 milion de euro, în creștere cu 60% față de anul precedent. Totodată, numărul de clienți instituționali ai Regista a crescut cu 55%, în prezent aplicația fiind utilizată în peste 800 de primării și instituții din toate județele țării. De asemenea, aplicația are peste 15.000 de utilizatori la nivel național care au înregistrat 7 milioane de documente în 2021.

Pentru anul 2022, compania mizează pe menținerea tendinței de creștere a numărului de clienți și intenționează să crească și oferta de module software oferite clienților.

Soluţia Regista, dezvoltată de echipa Zitec, este lider de piaţă pe segmentul aplicaţiilor de managementul documentelor și e-Guvernare în administraţia publică locală. Rolul aplicaţiei este de a automatiza şi a eficientiza activităţile din instituţiile locale, guvernamentale şi din companii prin modulele de Registratură electronică, Managementul documentelor, Formulare electronice, Sesizări, Programări, Plăți Online și Monitorul Oficial Local.

Potrivit reprezentanților Regista, pe parcursul anului 2021 echipa a lucrat constant la îmbunătățirea modulelor de registratură electronică, managementul documentelor și e-Guvernare. Astfel, a fost lansat Contul contribuabilului în aplicația Regista. Prin intermediul acestuia, cetățenii își pot crea un cont de acces și completa datele personale o singură dată, pentru ca apoi să poată trimită rapid cereri către primărie, ori de câte ori au nevoie. Totodată, în contul propriu vor putea vizualiza întregul istoric al solicitărilor către instituție, precum formularele electronice, sesizări, programări, dar și istoricul plăților efectuate.

De asemenea, ca urmare a nevoilor de eficientizare și digitalizare, în a doua jumătate a anului 2021, Regista a lansat modulul de Plăți Online, cu ajutorul căruia instituțiile pot încasa amenzi și taxe locale direct din portalul e-Guvernare. Astfel, Regista a devenit prima aplicație din România care calculează automat valoarea taxelor locale (există peste 100 de tipuri de taxe locale ce nu nu pot fi achitate în prezent online, nici prin Ghiseul.ro). Modulul de Plăți Online permite de asemenea o mai bună transparență față de contribuabili, deoarece aceștia vor putea consulta mult mai ușor actul normativ prin care s-a stabilit formula de calcul pentru taxa de interes pentru ei.

___________

Aplicația Regista este dezvoltată de Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, specializat în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală. Zitec este una dintre puţinele companii româneşti recunoscută oficial ca Partener Gold Microsoft și este certificată conform standardelor ISO27001:2013 și ISO 9001:2015 pentru Sistemul de management al calității.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?