Deutsche Telekom: „utilizatorii nostri vor folosi mai des telefonul mobil pentru plati decat pentru a initia un apel telefonic”

28 martie 2016

Inalti oficiali ai Deutsche Telekom au convingerea ca platile cu mobilul vor exploda in urmatorii 10 ani asta si pentru ca vom asista la digitalizarea cardurilor. De asemenea, o serie de aplicatii, inclusiv carnetul de conducere, vor migra in telefoanele inteligente.

„Motivele pentru care avem un smartphone se schimbă. În viitor credem că utilizatorii noştri vor folosi mai des telefonul mobil pentru a plăti pentru serviciile de transport public, de exemplu, decât pentru a iniţia un apel telefonic.”, a de­cla­rat într-un interviu pentru ZF Ingo Hofac­ker, vicepreşedinte pentru stra­te­gia portofoliului de produse şi respon­sabil de segmentul consumer în cadrul di­vi­ziei de inovaţie a gigantului german Deut­sche Telekom, care controlează şi cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mo­bile din România.


Plăţile cu „telefonul – portofel digital“ vor creşte şi pentru că băncile au devenit active în acest segment după ce au realizat că dacă nu fac nimic, vor fi scoase din joc de start-up-urile „fintech“. Cardurile vor deveni digitale, dar nu vor dispărea.

Plăţile realizate de utilizatori direct cu smartphone-ul, prin intermediul aplicaţiilor care in­te­grează într-un portofel digital car­durile bancare, vor exploda în următorii ani în Europa, iar în timp mo­bilul va ajunge să integreze o versiune digi­tală şi a unor documente ofi­cia­le, precum per­misul de con­du­cere al autovehiculelor, pe măsură ce infra­struc­tura necesară aces­tor servicii se dezvoltă, iar consumatorii sunt gata să utilizeze acest tip de servicii.

Ingo Hofacker, ca­re şi-a în­ceput cariera în 1999 la com­pa­nia de consultanţă Deloitte, lucrează pen­tru grupul german Deutsche Tele­kom din anul 2006.

Sursa: Ziarul Financiar

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?