Sodexo estimeaza ca, din totalul tichetelor de masa pe care le va emite in primul an de la introducerea voucherelor electronice, doar aproximativ 8% vor fi in format card, procentul urmand a creste pana la 30% in primii trei ani. Aceste concluzii au la baza un sondaj efectuat de Sodexo in intervalul mai-iunie 2015, pe un esantion de 3.000 companii care activeaza in Romania.
Cele mai multe dintre companiile care intentioneaza sa acorde tichete de masa in format electronic angajaţilor in urmatoarele 12 luni activeaza in tehnologie. Printre primele companii care vor adopta tichetele pe suport card sunt din: IT, telecomunicatii, ecommerce, Business Process Outsourcing (BPO) si call center, potrivit comunicatului de presa al Sodexo.
Incepand de anul acesta, Sodexo emite carduri de masa Gusto Pass, iar angajatorii si angajatii pot opta pentru tichete de masa in format electronic sau pe hartie.
„Sub conceptul «Tehnology for Humans», cardurile de masa Gusto Pass le ofera companiilor si angajatilor acestora acces la cele mai noi tehnologii si simplifica atat procesele de distribuire a tichetelor, cat si modalitatile de folosire”, declara Jean Istasse, CEO Sodexo Romania.
Sodexo a anuntat deja primele mari parteneriate cu trei retele de magazine: Carrefour, Mega Image si Profi, in cadrul carora vor putea fi utilizate cardurile de masa Gusto Pass. In prezent, reteaua de comercianti la care pot fi utilizate cardurile de masa Sodexo Gusto Pass acopera peste 85% din teritoriul tarii, fiind astfel „cea mai mare retea la care pot fi utilizate tichetele de masa in format electronic” – potrivit comunicatului de presa.
Compania nu a precizat numarul exact al locatiilor in care vor putea fi folosite tichetele de masa acordate pe card, dar a mentionat ca reteaua de comercianti care accepta tichetele de masa pe hartie Gusto Pass include peste 66.500 de unitati de retail (cea mai mare retea de afiliere din piata) si va continua sa se extinda.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: