Desemnata compania anului 2019 din industria de IT, Zitec raporteaza 10 ani consecutivi de crestere la o rata anuala medie de 24%

18 februarie 2020

Zitec, lider pe piața de IT & digital marketing din România, specializat în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală, a înregistrat o cifră de afaceri de 7 milioane de euro în 2019.

„Astfel, compania raportează o creștere de 34% față de rezultatele obținute în 2018, continuând o serie de 10 ani în care rata medie anuală de creștere a afacerilor a fost de 24%.”, potrivit comunicatului.

În 2019, Zitec a continuat parteneriatele strategice cu clienți care se află în plin proces de transformare digitală, din industrii variate, renumiți la nivel național și internațional, precum: Sameday, Flanco, eMag, PayU, Credit Europe Bank sau iELM.

Investiții în produse proprii

Anul trecut, Zitec a finalizat dezvoltarea celui de-al doilea produs propriu din portofoliu: Mirro , aplicație care ajută companiile să crească performanța echipelor. Lansată în mai 2019, în urma unei investiții de peste 1 milion de euro, aplicația pune accentul atât pe performanța individuală, cât și de echipă, urmărind eficiența colaborării, precum și parcursul unui angajat încă din momentul în care se alătură organizației. Mirro are o interfață intuitivă, fiind o soluție Software as a Service (SaaS) care nu necesită instalare, și care este accesibilă direct din browser. Printre clienți se numără si Netopia MobilPay.

Zitec a continuat și dezvoltarea aplicației de registratură și management al documentelor Regista, prin lansarea modulului e-Guvernare. Acesta permite extinderea funcționalităților Regista pentru nevoi specifice identificate la nivel local și digitalizarea interacțiunii dintre cetățean și instituțiile publice. De asemenea, începând cu 2019, aplicația permite integrarea secțiunii „Monitorul Oficial Local” pe website-urile instituțiilor publice, prin care se publică automat documentele și informațiile de interes public. Regista este lider de piață pe segmentul aplicațiilor de registratură și management al documentelor în administrația publică locală, fiind prezentă în 40 de județe din țară. Aplicația este folosită în peste 400 de instituții publice și primării, atingând în 2019 pragul de 7 milioane de documente procesate.

Creștere de 200% pe segmentul Digital Marketing

Anul 2019 a însemnat o perioadă de creștere și consolidare pentru divizia de Digital Marketing, care a generat afaceri totale de 770.000 euro, triplu față de anul anterior. De asemenea, divizia și-a mărit echipa de specialiști, de la 6 colegi la începutul anului trecut la 16 specialiști cu certificări Google AdWords şi Google Analytics, pentru a acoperi creșterea numărului de clienți. Totodată, Zitec este o companie certificată Google AdWords din 2011, iar din 2017 este şi agenţie Google Premier Partner. 

În luna septembrie, Zitec a preluat echipele și portofoliile agențiilor Bright și Symbolic, două companii de web-design, e-commerce, dezvoltare software și marketing digital, care au înregistrat în 2018 o cifră de afaceri cumulată de 450.000 euro. Preluarea celor două companii a vizat atât extinderea portofoliului de clienți, cât și creșterea echipei.

Tot în 2019, Zitec a devenit singura companie românească partener oficial al unora dintre cele mai importante platforme de e-commerce la nivel mondial: Magento și VTEX. Zitec are o experiență de peste 16 ani în dezvoltarea de soluții pentru magazine online din întreaga lume, livrând numeroase proiecte pentru clienți precum: eMAG, Flanco, Altex, Zonia, iELM, Tech-Con, Noriel, Urban Monkey, Paravion etc. 

De asemenea, în ceea ce privește segmentul de soluții Cloud, dezvoltate atât de Microsoft cât și de Google, Zitec a înregistrat o creștere de 68% în 2019, comparativ cu anul anterior, atingând valoarea de 600.000 euro.

Pentru activitatea sa din 2019, Zitec a fost desemnată recent “Compania Anului” la Gala ANIS 2020, eveniment în cadrul căruia au fost premiate cele mai importante companii și proiecte din industria de IT din România.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Adrian Vasilescu – consilier de strategie al guvernatorului BNR

„O singură provizie am făcut, de card, pentru că nu mai umblu cu banii în buzunar. Banii sunt cei mai periculoși când este vorba de răspândirea unei molimi. Am renunțat la cash. În rest, este o prostie să faci provizii. Dacă vine o molimă și nici nu știi când va ajunge, dacă ar fi să se întindă, pe cât timp să poți să faci provizii? Faci provizii pe trei săptămâni, pe patru săptămâni și mai departe?”, a spus consultantul.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?
NoCash