În luna octombrie, Zebrapay, compania
care deţine şi operează brandul SelfPay, împlineşte 10 ani de la momentul lansării
operaţiunilor pe piaţa locală.
În 10 ani, portofoliul de servicii disponibile la Staţiile de Plată SelfPay a ajuns la 120, reţeaua de Staţii de Plată a atins 4.300 de unitaţi, iar numărul de tranzacţii procesate lunar de SelfPay depășește pragul de 1.000.000.
„Pe parcursul celor 10 ani de activitate, SelfPay a dezvoltat piaţa de self-service şi a contribuit la transformarea în mod pozitiv a unor domenii cheie precum retailul, sectorul bancar, utilităţile publice şi a modului de plată a taxelor. Astfel, printr-un sistem de plată accesibil, sigur și ușor de folosit, SelfPay oferă retailerilor posibilitatea de a atrage noi clienți în magazine si de a fideliza clienţii actuali, a creat soluţii integrate self-service pentru bănci şi instituţii financiare nebancare şi a schimbat modul în care cetăţenii îşi pot plăti utilităţile şi taxele.”, potrivit comunicatului.
“Piaţa şi societatea au evoluat foarte mult în ultimii 10 ani! Acum avem piețe mature, cu jucători importanți și strategii bine definite în toate sectoarele de activitate. Majoritatea businessurilor ţin pasul cu modernizarea în ceea ce priveşte procesarea plăţilor în era digitală, iar multe procese vizează transformarea casierilor în consultanţi pentru clienţi, pentru a-i deservi cȃt mai bine. Astfel, noi venim în întâmpinarea retailerilor, furnizorilor de utilităţi, instituţiilor financiare, autorităților locale și naţionale, şi nu numai cu soluții menite să contribuie la digitalizarea, eficientizarea și creşterea calității serviciilor oferite clienţilor și ne bucură faptul că tot mai multi jucători din aceste sectoare sunt deschisi către digitalizare”, a declarat Adrian Badea, CEO SelfPay.
Zebrapay, compania care deţine şi operează brandul SelfPay, şi-a lansat operaţiunile pe piaţa locală în 2009 şi şi-a dezvoltat continuu portofoliul de servicii prin semnarea de parteneriate cu jucători importanţi din domenii precum: telecomunicaţii, utilităţi, financiar- bancar, autorităţi locale, divertisment, transport, retail şi nu numai.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: