Deschiderea pietei catre digitalizare a facut ca numarul de tranzactii procesate lunar de SelfPay sa depaseasca pragul de 1.000.000, dupa 10 ani de la infiintarea companiei

8 octombrie 2019


În luna octombrie, Zebrapay, compania care deţine şi operează brandul SelfPay, împlineşte 10 ani de la momentul lansării operaţiunilor pe piaţa locală.

În 10 ani, portofoliul de servicii disponibile la Staţiile de Plată SelfPay a ajuns la 120, reţeaua de Staţii de Plată a atins 4.300 de unitaţi, iar numărul de tranzacţii procesate lunar de SelfPay depășește pragul de 1.000.000.


„Pe parcursul celor 10 ani de activitate, SelfPay a dezvoltat piaţa de self-service şi a contribuit la transformarea în mod pozitiv a unor domenii cheie precum retailul, sectorul bancar, utilităţile publice şi a modului de plată a taxelor. Astfel, printr-un sistem de plată accesibil, sigur și ușor de folosit, SelfPay oferă retailerilor posibilitatea de a atrage noi clienți în magazine si de a fideliza clienţii actuali, a creat soluţii integrate self-service pentru bănci şi instituţii financiare nebancare şi a schimbat modul în care cetăţenii îşi pot plăti utilităţile şi taxele.”, potrivit comunicatului.

“Piaţa şi societatea au evoluat foarte mult în ultimii 10 ani! Acum avem piețe mature, cu jucători importanți și strategii bine definite în toate sectoarele de activitate. Majoritatea businessurilor ţin pasul cu modernizarea în ceea ce priveşte procesarea plăţilor în era digitală, iar multe procese  vizează transformarea casierilor în consultanţi pentru clienţi, pentru a-i deservi cȃt mai bine. Astfel, noi venim în întâmpinarea retailerilor, furnizorilor de utilităţi, instituţiilor financiare, autorităților locale și naţionale, şi nu numai cu soluții menite să contribuie la digitalizarea, eficientizarea și creşterea calității serviciilor oferite clienţilor și ne bucură faptul că tot mai multi jucători din aceste sectoare sunt deschisi către digitalizare”, a declarat Adrian Badea, CEO SelfPay.

Zebrapay, compania care deţine şi operează brandul SelfPay, şi-a lansat operaţiunile pe piaţa locală în 2009 şi şi-a dezvoltat continuu portofoliul de servicii prin semnarea de parteneriate cu jucători importanţi din domenii precum: telecomunicaţii, utilităţi, financiar- bancar, autorităţi locale, divertisment, transport, retail şi nu numai.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?