Cererile pentru livrări online ale marilor lanţuri de magazine au atins un nivel record, astfel că retailerii au alocat spaţii suplimentare în depozite pentru comenzile plasate virtual.
„În urma măsurilor luate de autorităţi pentru limitarea expunerii şi ieşirii populaţiei din case, marile lanţuri de magazine au înregistrat creşteri şi de 30 – 50% ale volumelor de comenzi online cu livrare prin serviciile proprii de transport sau externalizate, după caz, firmelor de curierat. Creşteri ale cererii în această perioadă înregistrează şi depozitele companiilor de curierat sau companiilor specializate în livrări de produse alimentare şi non-alimentare, unde se raportează valori şi de zece ori mai mari ale comenzilor decât până acum”, a declarat Marian Orzu, managing partner Dunwell.
Potrivit datelor Dunwell, jumătate din lanţurile de retail din România deţin o platformă online cu posibilitate de livrare sau ridicare din puncte specifice de lucru.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: