Update: Urmare a articolului publicat de NOCASH, Revolut are urmatoarea pozitie oficiala:
„Revolut continuă să se bucure de încrederea românilor- doar între ianuarie 2021 și noiembrie 2021 numărul total de utilizatori a crescut cu 36%, în timp ce abonamentele la planurile plătite (Metal, Premium, Plus) au înregistrat o creștere de 70%. Peste 80% dintre clienți sunt activi lunar și efectuează în medie 16 tranzacții.
Ne preocupă constant completarea ofertei cu produse și servicii relevante pentru clienții noștri și familiile lor, oferta care anul acesta a adaugat produse precum: Revolut Junior, Sejururi, Seifuri de grup, Carduri personalizate. Am lansat Revolut Bank în luna martie 2021 și după cum am menționat recent, pregătim oferta de produse de creditare și alte produse din zona de beneficii pentru salariați.„
###
Intr-un articol publicat in 5 martie a.c. de Irina Scarlat, in care fostul sef pe Romania al Revolut isi anunta motivele pentru care paraseste compania, aceasta spunea ca numarul clientilor din tara noastra este de „aproape 1,5 mil.” Noua luni mai tarziu, actualul sef spune ca isi propune sa atinga pragul de 1,5 mil. clienti.
„Până la finalul anului, ne dorim să atingem pragul de 1,5 milioane de clienți activi în România,” a declarat Gabriela Simion, Romania Branch Head si Head of Lending la Revolut, intr-un interviu realizat de Romania Libera.
Asadar, consolidare sau plafonare?
Sunt doua scenarii posibile prin care poate fi interpretata aceasta stagnare a numarului de clienti. In primul, este probabil ca fostul sef sa fi vorbit de clienti in general – adica toti cei care si-au descarcat aplicatia – in vreme ce actualul sef vorbeste despre numarul de clienti activi, cei care o si folosesc efectiv. Diferenta poate fi notabila. In industria locala a cardurilor, unde activeaza si Revolut, diferenta dintre total produse aflate in circulatie si cele efectiv utilizate este de peste 4 mil. de unitati, adica 22% din total carduri.
In cel de-al doilea scenariu putem lua in calcul plafonarea adoptiei. Pur si simplu compania si-a atins potentialul si nu mai reuseste sa atraga noi clienti. Cel putin cu actuala oferta.
In acest context, nu este deloc intamplatoare declaratia Gabrielei Simion: „Avem în plan să completăm oferta pentru clienții români cu produse de creditare. Este pe lista noastră de priorități pentru perioada următoare și estimăm că vom putea acorda primele credite la începutul anului viitor.”
„Produsele de asigurare, avantajele legate de călătorie, dar și diversitatea portofoliului de criptomonede sunt motoarele pentru creșterea viitoare,” a mai adaugat aceasta.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: