[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

De Black Friday, eMag are la oferta articole inedite: tractoare si rochii de mireasa

19 noiembrie 2015

Iulian Stanciu, seful eMag, are convingerea ferma ca online se poate vinde orice. Pentru acest an va avea la vanzare un tractor dar si rochii de mireasa. El promite si o surpriza mare, un produs care nu s-a vandut inca in mediul online.

„Anul acesta am venit cu niste chestii mai inedite. O sa avem un tractor la un pret foarte bun, si rochii de mireasa. Cred ca se poate vinde orice online si o sa avem o supriza mare, un produs care nu a fost vandut pana acum online.”, adeclarat Stanciu intr-un interviu acordat ZF Live.
Pe segmentul auto, eMag va avea la vanzare 35 de masini, de la AutoItalia, Fiat, Alfa Romeo, Geep, BMW si Mini. „Cel mai scump produs este un BMW seria 5, de 50.000 euro, foarte bine dotat.”, a precizat Stanciu.

Volkswagen nu participa in acest an. Seful eMag a explicat ca au intrat la Black Friday doar furnizorii care au acceptat sa ofere reduceri. Stanciu a confirmat ca atunci cand se duce catre furnizori sa cumpere marfa le garanteaza ca va vinde de o anumita suma daca primeste un anumit discount. „Totul este riscul nostru. Pentru acest Black Friday mi-am luat un risc de 200 mil. lei.”, a declarat Stanciu.

Legat de faptul ca in piata există percepţia că preţurile sunt umflate de Black Friday si că reducerile nu sunt reale, Stanciu a declarat: „Cred ca avem si noi partea noastra de vina că nu am explicat bine cum evoluează pretul pe parcursul anului. Dar pana la urma daca gasesti un produs bun si pretul este bun, il cumperi.”

Stanciu a dat ca exemplu televizoarele, uneel produse din aceasta categorie – inclusiv din gama premium – urmand a se vinde la jumatate de pret.
Seful eMag a comentat si impactul reducerilor asupra vanzarilor daca sunt pe durata unei singure zile fata de reduceri acordate pe o perioada mai mare de timp.

„In momentul in care faci Black Friday mult timp, e clar ca nu ai puterea de reducere pe care o ai intr-o singura zi. Daca ai ceva tare, vinzi mult. Cel putin in online este exponential. La fiecare 5% dat in jos, vanzarile cresc de trei -5 ori, mai scazi 5%, mai cresti de 10 ori.”

„Asta am observat in timp. Primul nostru experiment a fost in noaptea de revelion 2009-2010 in care am zis noi ca si la cateva repere am dat dat preturi foarte mici. Noi am lasat serverele sa functioneze, totul pe automat,si ne-am trezit la miezul noptii cu 100.000 de oameni care in loc sa bea sampanie stateau sa dea F5. Normal ca ne-a stricat tot, a picat tot… nu eram pregatiti. Dar asta este, in momentul cand ai ceva tare oamenii vin insa nu poti sa faci asta tot timpul ci doar intr-o singura zi.”

Seful eMag face si oestimare de trafic: „peste 5 mil. vizite, care la nivel de vizitatori unici probabil la jumatate”.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?