De astazi Flanco da startul campaniei de Black Friday – cea mai mare din istoria companiei

26 octombrie 2018

Nici nu putea fi altfel avand in vedere ca cea de-a opta editie a campaniei de Black Friday organizata de Flanco se desfasoara pe durata a trei saptamani, între 26 octombrie și 19 noiembrie (!?).

Retailerul va oferi reduceri de până la 80% la peste 700.000 de produse, în 131 de magazine din 93 de orașe ale României, precum și online, pe www.flanco.ro. Pentru ediția Black Friday din acest an, Flanco a pregătit cel mai mare stoc de produse de până acum. Astfel, pe rafturile fizice și virtuale ale retailerului vor fi disponibile peste 70.000 de televizoare, 50.000 de telefoane, 230.000 de electrocasnice mari și mici, precum și sute de mii de alte produse din gamele IT, gaming, auto, gadget, scule și unelte sau fitness.

Câteva dintre cele mai așteptate produse și oferte sunt smartphone-ul Samsung Galaxy S9, care va fi disponibil la prețul de 2.499 lei, cu o reducere de 600 lei, televizorul smart Samsung 4K cu diagonală de 101 cm, la 1.499 lei, cu o reducere de 1.300 lei, mașina de spălat Beko de 6 kg la doar 799 lei, cu o reducere de 550 lei, și espressorul automat DeLonghi la 1.199 lei, cu o reducere de 1.500 lei.

“Și în această ediție punem la dispoziția clienților cele mai bune oferte ale anului, într-o perioadă extinsă de timp și cu stocuri suficiente, astfel încât să reducem presiunea resimțită de ambele părți, așa cum s-ar întâmpla în cazul unei campanii de doar una sau două zile”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco. “În primul rând presiunea resimțită de clienți, care ar reuși doar cu mari eforturi să prindă produsul la raft, dar și aceea resimțită de colegii din magazine, cărora le-ar fi dificil să ofere fiecărui client timpul și atenția cuvenite, în cazul unui trafic extrem de ridicat, concentrat pe o durată atât de scurtă de timp.”

Clienții Flanco vor avea la dispoziție soluții diverse de plată – de la cumpărături în rate prin credit fără adeverință și cu preaprobare în 10 minute în magazine, la plata cu cardul de credit cu până la 40 de rate fără dobândă. Anul trecut, vânzările în rate prin credit au reprezentat peste 21% din totalul cumpărăturilor de Black Friday, fiind urmate de cele achitate prin cardul de credit, cu o pondere de 18%.

“Menținem inclusiv pe perioada Black Friday serviciile dedicate clienților: livrarea până la ușă, verificarea coletului la livrare, garanția extinsă, asigurarea pentru dispozitive mobile, serviciile de instalare, întreținere și ajustare”, completează Dragoș Sîrbu.

Stocurile și ofertele de Black Friday vor fi în permanență actualizate, astfel încât clienții să aibă parte de opțiuni variate de produse și de reduceri atractive pe toată durata campaniei.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?