De astazi, eMAG vinde alimente, bauturi si tutun in parteneriat cu Mega Image

26 august 2014

Emag anunta incheierea unui parteneriat cu Mega Image si lanseaza platforma online http://www.emag.ro/supermarket, unde clientii vor gasi peste 7.500 de produse din peste 170 de categorii specifice unui supermarket. Livrarea la domiciliu se va face in maximum 24 de ore oriunde in tara, iar ridicarea de la punctele Mega Image selectate se va face in intervalul de functionare a fiecarui magazin Mega Image.

In plus, comenzile efectuate de pe un cont pot fi livrate catre mai multe adrese, asa incat o singura persoana poate sa faca aprovizionarea, online, pentru mai multe familii, din acelasi oras sau de oriunde in tara. Astfel, „daca doriti sa le fiti aproape celor dragi, le puteti trimite produsele necesare direct acasa”, se arata pe blogul eMag.

https://www.youtube.com/watch?v=zuDa__zmbj0&width=500&height=350

Vorbind despre acoperirea serviciului, Violeta Luca, director executiv al eMag citat de ZF, a declarat ca „publicul-ţinta este de ordinul sutelor de mii in Bucureşti, insa pentru ţara este mai greu de cuantificat”. In privinta timpului de livrare Luca a mai precizat: „Am gandit impreuna cu Mega Image sistemul astfel incat marfa sa fie livrata, in medie, la trei ore de la comanda. In timpul zilei practic ne dorim ca oamenii care comanda dimineata si chiar la pranz sa poata primi seara acasa marfa. Acesta va fi, cred eu, unul dintre principalii driveri de incurajare a consumului si a comenzilor online.”

In prima etapa, magazinul online „Supermarket la tine acasa” va functiona in versiunea beta, deoarece atat oferta de produse, cat si platforma si serviciile vor fi ajustate si optimizate pentru a imbunatati constant experienta de cumparare. Preturile din supermarket sunt stabilite de Mega Image.

Oficialul eMag evalueaza comertul cu produse preponderent alimentare ca fiind o piata de 16-18 mld. euro pe an in Romania si apreciaza ca in online „nivelul este nesemnificativ, piata fiind inca la inceput”. „Piaţa de online cred ca este sub pragul de materialitate, daca pot sa ma exprim ca un auditor, dar potentialul de dezvoltare este insa semnificativ si poate avea o evolutie similara cu electroIT-ul, unde acum comenzile online au ajuns la 25% din piata faţa de 3% acum cativa ani.”

Parteneriatul intre eMag si Mega Image este inca la inceput de drum si in mod sigur lucrurile se vor modifica si imbunatati, spune Luca intr-un interviu pentru wall-street.ro. “De exemplu, mi-ar fi placut sa putem implementa zona de retete inca de la inceput, dar o vom face in viitorul apropiat. Va fi o facilitate care iti ofera potentiale retete pe care ai putea sa le faci in functie de cumparaturile tale”, spune sefa eMag. Totodata, eMag Supermarket va avea si continut video in urmatoarea luna. “Explicam lucruri – de la cum sa faci o reteta pana la ponturi, help guide si asa mai departe. O sa vedeti”, spune Luca.

Violeta Luca nu a oferit informatii privind estimarile de vanzari spunand ca este un proiect gandit pe termen mediu si lung, urmand sa atinga maturitatea la jumatatea lui 2015. “Ne va lua cateva luni sa imbunatatim zona beta si sa iesim cu un produs final; scalarea si cresterea zonei de acoperire…realist, cred ca se va realiza la jumatatea anului 2015. Orizontul de profitabilitate tine nu de timp, ci de volum. Este un business care tine cont mult de densitate, de volume, de cos mediu, de frecvente, recurenta, asa ca nu pot estima inca”, a mai adaugat Luca pentru sursa citata.

Platforma lansata astazi de eMag impreuna cu Mega Image intra in competitie cu platformele online lansate de rivalii de la Carrefour, Cora, Metro si Selgros.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?