[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

De 1 si 8 Martie, romanii vor cumpara online peste 9.000 de aranjamente florale

2 martie 2012

2 martie, 2012 – Piata online de flori si cadouri va creste in prima parte a lunii martie si se va ridica la aproximativ 275.000 de euro, potrivit FlorideLux. Avansul este datorat in special cresterii numarului de clienti care se indreapta catre florariile online, in defavoarea celor traditionale.

„Putem vorbi despre un procent de 10-15% de cumparatori care se indreapta dinspre florariile clasice spre online in aceasta perioda, datorita lipsei de timp, dar si modului inedit prin care aleg sa faca un cadou”, a declarat Marius Dosinescuu, Business Development Manager in cadrul grupului FlorideLux.ro.

Printre alte motive pentru care tot mai multi clienti se indreapta catre florariile online se numara diversitatea produselor, a preturilor, dar si nivelul de comoditate al clientilor.

„Anul acesta, de 1 si 8 martie, estimez un volum de vanzari de peste 9.000 de aranjamente florale la nivelul intregii piete online de flori, numarul de comenzi fiind impartit in mod egal intre clientii corporate si persoanele fizice. Pentru segmentul companiilor, tichetul mediu de achizitie se va ridica in aceasta perioada la 23 de euro pentru un aranjament floral, iar pentru segmentul persoanelor fizice, vorbim despre un tichet mediu de comanda de 46 de euro, care include si o felicitare si un martisor”, a precizat Marius Dosinescu.

Companiile private acorda pentru cadouri si flori de 1 si 8 Martie un buget de achizitie care ajunge in unele cazuri si la 3.500 de euro, in timp ce persoane fizice aloca maximum 200 de euro. In ceea ce priveste profilul clientilor persoane fizice, acestia sunt preponderent oameni activi, cu varste curpinse intre 25 si 45 de ani, din mediul urban, cu venituri medii si mari, insa in ultima perioada se observa o extindere a mediei de varsta.

Potrivit reprezentantilor companiei, cele mai solicitate produse de anul acesta sunt lalelele burgundy, zambilele, gerbera, narcisele sau freziile colorate, precum si trandafirii sau ghioceii.
„In general romanii isi schimba greu comportamentul de cumparare, insa se observa o tendinta pozitiva in ceea ce priveste adoptarea  de idei noi, inedite. Un astfel de produs este trandafirul natural conservat, care rezista pana la 2 ani, pentru care anul acesta exista o cerere foarte mare”, a adaugat Dosinescu.

Compania estimeaza pentru perioada 1 si 8 Martie, vanzari de circa 30.000 de euro, in crestere cu circa 35% fata de anul trecut, care reprezinta aproximativ 7-8% din cifra de afaceri preconizata pentru intreg anul 2012.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?