[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Daniel Nicolescu, SymphoPay: tintim 4-5 milioane de tranzactii cu POS-ul interactiv in primul an si extinderea in regiune

11 aprilie 2016

SymphoPay va intra pe piaţa companiilor care oferă servicii de marketing şi comunicare pentru clienţii din retail, platforma fiind deja în faza de prelansare. „Platforma este aproape gata, discutăm cu primele bănci cu care vom începe şi urmează procesul de certificare cu Visa şi MasterCard, iar apoi vom alege comercianţii pilot.“, a declarat Daniel Nicolescu (foto), cofondator SymphoPay.

Compania a dezvoltat o solutie care permite transformarea POS-ului dintr-un terminal de plata intr-un instrument de marketing.


„Dacă ai cumpărat un frigider săptă­mâna trecută şi acum mergi iar la magazin să cumperi ceva, după ce plăteşti cu cardul, pe ecranul dispozitivului poate apărea întrebarea dacă eşti mulţumit de achiziţia făcută sau dacă l-ai recomanda prietenilor“, a spus Daniel Nicolescu, SymphoPay, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Soluţia SymphoPay este o platformă care acţionează ca un mijloc de interacţiune între client, comerciant şi bancă.

„Provocarea a fost să deschidem această piaţă a POS-urilor interactive… Terminalul de plată devine un obiect de marketing, spre deosebire de un simplu cititor de carduri cum este perceput în acest moment… Facilitez o soluţie de big data pentru comercianţi şi pun la dispoziţie o platformă de marketing.“

În ceea ce priveşte acordul consu­matorului de a-i fi utilizate datele persoanale, antreprenorul spune că în momentul în care oamenii plătesc cu cardul aceştia îşi dau implicit consimţământul pentru acest lucru. „Pe bonul fiscal scrie sus numele deţinătorului cardului, iar casierii pot cere şi buletinul clientului pentru a verifica dacă este a lui.“

Pentru 2017, Nicolescu îşi propune să implementeze pe piaţă 10.000 de POS-uri conectate la o platformă online care să le ofere tuturor utilizatorilor transparenţă. „Vrem să dinamizăm sectorul de retail prin tehnologie. Focusul pentru anul următor este să dezvoltăm soluţia şi să o facem disponibilă pentru cât mai mulţi comercianţi posibil, dar scopul nostru este să depăşim graniţele României cu această soluţie.“

La fiecare tranzacţie, SymphoPay va percepe o taxă de câţiva cenţi, ea provenind atât de la retailer cât şi de la bancă. „Ne aşteptăm la 4-5 milioane de tranzacţii în primul an.“

În trecut, POS-urile nu suportau o viteză mare de comunicaţie, nu aveau softul potrivit, nici viteza de procesare pentru a dezvolta un astfel de canal de comunicaţii. „Principalul beneficiar care are acces la baza de date este comerciantul, astfel că retailerii vor înţelege ce tipuri de comportament au clienţii lor.“

Sursa: zf.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?