[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Daniel Nicolescu, Symphopay: „suntem in curs de integrare si certificare cu primele banci – probabil ca iulie este luna de start”

16 mai 2016

Compania Symphopay a creat o platforma online care are capabilitatea de a conecta toate terminalele de plata ale unui comerciant la toate bancile partenere, printr-un singur terminal. Solutia va fi lansata in aceasta vara, cel mai probabil in luna iulie.

Astfel comerciantul are un singur terminal pe ghiseul conectat la casa de marcat, cu acces in timp real la tranzactiile care se realizeaza in magazin dar si la o serie de informatii ce tin de profilul posesorului de card.

CEO-ul companiei, Daniel Nicolescu, a precizat ca solutia nu se adreseaza doar retailului traditional ci si magazinelor online, inclusiv pe canalul de livrare prin curieri, insa admite ca platforma online ofera valoare adaugata pentru comerciantii medii si mari.

„Ajutam si un magazin mic dar valoarea noastra creste pe masura ce business-ul comerciantului este mai mare. Putem sa ne imaginam un comerciant care are la nivel national 100 de magazine, el are la dispozitie o platforma online in care isi vede platile in timp real, in toate magazinele, poate sa-si implementeze un net promoter score de exemplu, sa-si intrebe clientii in fiecare magazin despre satisfactia experientei de cumparare si la sediul central sa se vada, intr-un ecran, gradul de satisfactie pe toate magazinele. Poti sa vezi o diferenta la Iasi fata de Cluj si poti sa iei o decizie in timp real. Apoi poti sa vezi o segmentare a clientilor: cati clienti noi, cati sunt recurenti, profitabilitatea pe fiecare client, cati sunt barbati, cati sunt femei, cati cumpara dintr-o anumita verticala s.a.m.d. Venim cu o inteligenta la nivel central pentru toata reteaua de magazine.”, a comentat Nicolescu.

Terminalul are doua modalitati de comunicare: ecranul, unde poti sa-i comunici clientului diverse mesaje dar poti si sa colectezi informatii despre experienta sa de cumparare, si chitanta – pe care se pot tipari diverse mesaje sau vouchere de reduceri.

„Produsul este gata, fiind intr-o prima varianta ce poate fi pusa in productie. In acest moment suntem in curs de integrare si certificare cu primele banci si cu primii clienti. Ne asteptam ca in vara, probabil ca iulie este luna noastra de start, vom vedea primele tranzactii si putem veni cu primele impresii.”, a declarat Daniel Nicolescu.

„Bancile inca nu putem spune cu tot sufletul ca sunt deschise (n.r. la solutia propusa) dar cred ca suntem in punctul in care bancile incep sa se deschida. Majoritatea bancilor adopta o strategie prin care se conecteaza la partenerii de afaceri si permite distributia serviciilor bancare prin intermediul partenerilor.”

Reprezentantul companiei spune ca, pentru comerciant, utilizarea platformei Symphopay nu presupune o investitie initiala. „Modelul nostru de business se bazeaza pe o taxa mica per tranzactie. Practic monetizam succesul.”

Sursa: wall-street.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?