[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Daniel Nicolescu PayU: clientii nu trebuie fortati sa adopte o tehnologie, de aceea trebuie sa folosim termenul de mobile customers si nu de mobile payments

25 martie 2015

Intr-o lume in care 5,1 miliarde are un telefon mobil, nicio companie nu isi permite sa ignore clientii aflati in miscare. Totusi, ofertele companiilor, inclusiv cele care tin de mobilitate, trebuie sa fie un raspuns la ceea ce vor clientii, nu incercari de a impune anumite tehnologii.

„Focusul trebuie mutat de la tehnologie la clienti. Trebuie sa folosim termenul de mobile customers, nu de mobile payments. (…) Incercam sa vedem ce-si doreste clientul si apoi sa-i furnizam tehnologia, nu incercam sa il fortam sa o adopte”, a declarat Daniel Nicolescu, director executiv PayU Romania, in cadrul conferintei Gandul e-commerce.

Reprezentantul PayU a facut si cateva precizari legate de rolul terminalelor mobile in procesul de cumparare online la romani. Astfel, in comertul online de produse IT&C, cu cat produsul este mai sofisticat, cu atat clientul are nevoie de un ecran mai mare pentru a lua decizia de cumparare. De aceea, în medie, doar 2% din achizitiile de produse IT&C facute online sunt realizate prin intermediul unui smartphone. Cea mai buna performanta atinsa de un comerciant de pe piata locala este de 12% din comenzi finalizate prin intermediul smartphone-ului.

„In cazul produselor mai putin sofisticate achizitia se face de pe telefon. Nu ai nevoie, de exemplu, de foarte multe review-uri pentru a cumpara un incarcator. In acest caz telefonul mobil este foarte bun ca mediu de informare si pentru a lua decizia de cumparare”, a declarat Nicolescu.

El a adaugat ca in cazul unui laptop sau al unei camere foto, clientii doresc sa vada specificatiile, review-uri, dar si materiale video, iar pentru aceste lucruri au nevoie de un ecran mai mare. De aceea, in aceste cazuri achizitiile se fac de pe computer.

Insa sunt domenii in care mobilitatea este mult mai dezvoltata. Potrivit lui Nicolescu, in comertul online cu produse de fashion, in medie 30% din achizitii sunt realizate prin intermediul unui dispozitiv mobil, iar cel mai bun procent atins de un comerciant este de 36%.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?