BestValue, rețeaua de magazine Travel Retail situate în aeroporturi, lansează, în premieră, un nou model de business, ce permite celor care călătoresc cu avionul să achiziționeze online produsele disponibile în magazinele fizice încă din momentul în care au un bilet de călătorie valabil.
Magazinul online bestvalue.eu este creat în oglindă cu cel fizic situat în aeroport, astfel că utilizatorii beneficiază de aceleași prețuri în regim duty-free, de consultanță specializată, având însă o perioadă prelungită de achiziție, valabilă încă din momentul în care a fost emis biletul de călătorie.
„Astfel, călătorii pot face achiziții în orice moment dupa emiterea biletului și până la momentul zborului, fără a mai fi constrânși de perioada limitată a unei escale sau de timpul rămas până la îmbarcare, fie că îi așteaptă o călătorie de afaceri sau una de vacanță.”, potrivit comunicatului.
„BestValue propune clienților un concept inovator de cumpărături, o perioadă extinsă de achiziție de produse cu prețuri în regim duty free, fie că vor să facă o surpriză plăcută unei persoane dragi sau vor să își achiziționeze produse pentru vacanță. Estimăm că acest canal de achiziție va genera, până la finalul anului vânzări de 1 milion de euro.” a declarat Cristian Negoita – General Manager Millenium Pro Design.
Cei care aleg platforma online pentru achiziții trebuie să înregistreze biletul valabil înainte de a face cumpărături. Produsele pot fi livrate la domiciliu sau la o adresă prestabilită. Călătorii pot comanda din fața laptopului sau chiar folosind telefonul mobil, fără a mai avea presiunea de timp din aeroport, între două zboruri sau înainte de îmbarcare. Mai mult, secțiunea L’Attitude aduce sfaturi utile celor care urmăresc cele mai noi tendințe de lifestyle și fashion.
Millenium Pro Design opereaza sub brandul BestValue, o retea de magazine situate in cele mai importante aeroporturi din Romania, precum Bucuresti (Otopeni), Cluj si Timisoara, Craiova, Sibiu si Tirgu Mures.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: