Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB) a anunțat, miercuri, că un consumator din Maramureș a obținut ștergerea unei datorii de 44.621 de euro în urma negocierii cu banca, acesta fiind cel mai important caz soluționat de CSALB până în prezent, scrie Agerpres.
”În acest caz, banca a acceptat ștergerea unei datorii aproape egale cu suma împrumutată inițial consumatorului”, se arată în comunicat. Vechiul record era din decembrie 2018, în care un consumator a obținut o reducere de 39.000 de euro în relația cu banca.
Anul acesta, până în 19 aprilie, 616 de cereri au fost trimise de consumatori către CSALB, cu 70% mai multe decât în aceeași perioadă a anului trecut. Dintre acestea, 200 s-au transformat deja în dosare, față de 173 în aceeași perioadă a anului trecut.
La acestea se adaugă 61 de cereri soluţionate amiabil de bănci şi consumatori, după transmiterea cererii de conciliere prin intermediul CSALB. Toată procedura este gratuită pentru consumatori. Cele mai multe cereri vizează reducerea sau eliminarea unor comisioane, reducerea soldului sau a costurilor asociate creditelor ipotecare sau de consum.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: