[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Cresterea cu 30% a tranzactionarii pe durata campaniei „Orice” i-au adus Visa Europe un Gold Effie

10 iunie 2015

In cadrul Premiilor EFFIE Romania, specialisti din industriile de marketing, cercetare si comunicare, au evaluat impreuna peste 99 de campanii in functie de complexitate si rezultatele generate. Doar 4 dintre ele au primit Gold Effie, unul fiind acordat pentru campania „ORICE” derulata de Visa Europe si bancile membre.

Campania Visa Europe a fost nominalizata la categoria Servicii Financiare, alaturi de alte 4 campanii: lansarea M-Pesa (Vodafone Romania), BRD Western Union, BRD Imprumut Ipotecar si „Imprumut de Realizari Personale” (Unicredit). Principalul criteriu în jurizare l-a constituit eficienta comunicarii în vanzari, rezultatele de business obtinute, care pentru campania „Orice” au fost considerabile „remarcabile” de catre membrii juriului.

„Rezultatele campaniei Visa Europe, derulata in perioada 1 noiembrie – 31 decembrie sub sloganul “Plateste ORICE cu ORICE card Visa si poti castiga ORICE iti doresti”, au fost remarcabile atat in ceea ce priveste vizibilitatea brandului Visa, cat si evolutia tranzactiilor cu carduri Visa. Astfel, numarul tranzactiilor realizate de posesorii de carduri Visa direct la POS sau online, la comerciantii locali sau din strainatate, a crescut cu aproximativ 30% in perioada promotiei.” , potrivit comunicatului de presa.
Mai mult, comerciantii care au fost parte a campaniei au inregistrat o crestere a volumelor tranzactionate pe card cuprinsa intre 13 si 16%.

Campania “ORICE” si-a propus sa promoveze platile cu cardul Visa in perioada sarbatorilor de iarna, cand consumatorilor le sunt prezentate numeroase oferte si promotii la diverse bunuri si servicii, iar timpul necesar realizarii alegerilor este limitat. Astfel, Visa a dorit sa vina in completarea ofertelor si promotiilor si a oferit tuturor posesorilor de carduri Visa posibilitatea de a intra in promotie fara niciun efort suplimentar.

Prin urmare, toti posesorii de carduri Visa emise in Romania care au realizat plati catre comercianti locali si din strainatate in perioada campaniei au fost inscrisi automat in tragerea la sorti pentru a castiga unul dintre cele 100 de premii in valoare de 1.000 de euro fiecare. Fiecare tranzactie efectuata in perioada promotiei a reprezentat o inscriere in campania cu premii totale de 100.000 de euro, neexistand un plafon maxim de inscrieri.

Pentru a maximiza vizibilitatea campaniei promotionale in randul publicului tinta s-a utilizat un mix de actiuni de promovare care a inclus spoturi TV si radio, publicitate online si outdoor.

Reprezentantii Visa apreciaza ca rezultatele acestei campanii sunt fara precedent, cel putin la nivelul anului 2014. A fost pentru prima oara cand s-a înregistrat o colaborare tripartita, Visa, bancile si comercianti, toate partile implicandu-se activ. De asemenea, in cele 12 editii ale Galei Premiilor Effie, a fost prima data cand Visa Europe inscrie o campanie in competitie.

“Suntem deosebit de incantati de recunoasterea acordata campaniei noastre Visa la premiile Effie, unul dintre cele mai prestigioase evenimente ale industriei de publicitate din Romania. Sprijinul oferit de partenerii nostri, in special bancile membre Visa Europe si Publicis Romania, a fost esential pentru succesul nostru. Eficienta acestei campanii are la baza capacitatea noastra de a dezvolta o strategie si abordare adaptate la piata locala, pornind de la reputatia internationala a brandului Visa”, a declarat Madalin Nitis, director de comunicare si marketing pentru Romania, Croatia si Slovenia in cadrul Visa Europe.

Campania “ORICE” derulata de Visa Europe si bancile membre, prin intermediul Publicis Romania, a fost premiata cu Gold Effie la categoria Financial Services in cadrul celei de-a XII-a editii a Premiilor EFFIE Romania, pentru rezultatele remarcabile obtinute in promovarea platilor cu cardurile Visa. De asemenea, campania a fost nominalizata la premiul Grand Effie, editia 2015.
Juriul editiei din 2015 a Premiilor EFFIE Romania a fost prezidat de Neal Davis, Presedintele si Directorul General al Effie Worldwide, si a reunit 60 de specialisti din industriile de marketing, cercetare si comunicare, care au evaluat impreuna peste 99 de campanii in functie de complexitate si rezultatele generate. Premiile EFFIE Romania reprezinta un eveniment de marca al industriei locale de marketing si publicitate, organizat de International Advertising Association (IAA) Romania si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR).

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?