LIBRA INTERNET BANK a obtinut in 2015 un profit net de aproape 24 milioane lei si o crestere a activelor nete de 45%, reprezentand cele mai bune rezultate din istoria de 20 de ani a bancii. La finalul anului 2015, volumul total al activelor nete detinute de banca s-a ridicat la 2,4 miliarde lei, triplandu-se, astfel, in ultimii 3 ani.
„Ne caracterizeaza pasiunea si atentia deosebita pentru satisfactia clientilor nostri si cred ca aceste lucruri explica in mare masura rezultatele deosebite pe care le-am obtinut. In continuare, ne vom concentra pe atragerea de clienti noi din zona profesiilor liberale si a companiilor, dar si pe lansarea unor produse noi si spectaculoase pe zona digital”, a declarat Emil Bituleanu, director general Libra Internet Bank.
„Pe o linie ascendenta s-au situat si depozitele, ajungand la un total de 2,2 miliarde lei, in crestere cu 49% comparativ cu 2014. In acelasi timp, soldul creditelor s-a ridicat la peste 1,3 miliarde lei, in conditiile in care rata creditelor neperformante a fost de 7,8%, sub media pietei.”, potrivit comunicatului de presa.
Prima innoire la nivelul portofoliului de produse a inceput in luna martie, banca anuntand ca o parte din portofoliul de carduri al bancii va migra contactless.
„Pentru a intra in posesia noului card, il poti ridica din sucursala de care apartii. Daca ai optat pentru livrarea prin curier, vei fi contactat de acesta pentru primirea cardului si a codului PIN. Daca detii un card de salariu, noul card va fi distribuit prin intermediul angajatorului, dar poate fi ridicat si mai devreme, din sucursalele Libra Internet Bank . Indiferent de tipul de card pe care il ai, este important sa il activezi pe cel nou pana pe data de 8 aprilie, intrucat de la aceasta data vechile carduri nu vor mai functiona.”, potrivit comunicatului bancii.
Libra Internet Bank are in prezent o retea de 44 de sucursale care deservesc preponderent clienti din segmentele profesii liberale, IMM, corporate si agribusiness. De asemenea, institutia a fost prima banca din Romania care a lansat in urma cu un an si jumatate serviciul de digital banking, prin care clientii persoane fizice isi pot deschide cont 100% online, fara hartii si fara drumuri la banca.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: