[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Creste interesul clientilor BRD pentru soluţii bancare digitalizate: +63% a numarului de abonamente mobile banking in 2016

9 februarie 2017

BRD anunta ca numărul clienţilor activi persoane fizice a atins 2,15 milioane, în creştere cu 37.000 în comparaţie cu finalul lui decembrie 2015. Clienţii sunt de asemenea mai bine echipaţi (numărul mediu de produse bancare pe client activ a crescut de la 3,95 la 31 decembrie 2015 la 4,07 la 31 decembrie 2016).

În particular, interesul clienţilor pentru soluţii bancare digitalizate creşte în mod constant. Stocul de contracte internet şi mobile banking a atins 1,15 milioane de contracte la 31 decembrie 2016, +29,6% în comparaţie cu 31 decembrie 2015, cu o creştere deosebit de puternică a numărului de abonamente mobile banking (+62,8% faţă de 31 decembrie 2015).

Venitul net bancar al Grupului BRD a atins 2,778 milioane RON în 2016, în creştere cu +7,0% faţă de 2015. În ciuda persistenței ratelor mici de dobândă, veniturile nete din dobânzi au crescut cu +4,6%, datorită volumelor în creştere pe segmentul retail şi schimbărilor pozitive de structură. Veniturile din comisioane au crescut cu +3,1%, graţie în special veniturilor mai mari din activitatea de carduri, asigurări şi abonamentelor internet şi mobile banking. Categoria „Alte venituri bancare” a crescut cu +27,0% faţă de anul precedent, cu o contribuţie substanţială din tranzacţia Visa Europe (103 milioane RON, înregistrată în trimestrul al doilea).

Ca efect, BRD raporteaza o creştere semnificativă a profitului net, cu 63,4% până la 763 milioane RON în 2016 faţă de 467 milioane RON în 2015.

„2016 a fost marcat de o performanţă solidă la nivelul Grupului BRD, venitul net substanţial mai mare în comparaţie cu 2015, beneficiind de o activitate comercială puternică pe segmentul persoanelor fizice, o performanţă operaţională mai bună şi îmbunătăţirea semnificativă a profilului de risc. Privind înainte, suntem încrezători în modelul nostru de bancă universală care ne va perminte în continuare să satisfacem cele mai variate nevoi ale clienţilor şi să creştem sănătos pe toate segmentele, creând totodată valoare pentru acţionarii noştri” a declarat Dl Francois Bloch, CEO al BRD.

Mai multe detalii in comunicatul de presa al BRD

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?