Credite de consum cu plata in rate, direct in magazinele partenere. Aplicatia de plata TBIPay este promovata ca o alternativa la cardurile de credit.

29 august 2020

TBI Credit anunta ca a incheiat in premiera, ca parte a strategiei TBIPay/Merchant Solution, un parteneriat cu Patria Bank pentru acordarea de credite de consum sub forma de cash pentru persoane fizice. Banca spune ca aceasta integrare a fost implementata ca urmare a cerintelor primite din partea partenerilor pentru clientii lor care doresc sa imprumute bani cash. 

In loc sa mearga intr-o sucursala bancara pentru a solicita un imprumut, clientii partenerilor pot aplica pentru un credit de consum, pentru cumparaturi sau alte cheltuieli, direct in magazinul partener.


Noua solutie este accesibila direct in platforma Bankly sau in aplicatia mobila, la sectiunea Brokerage, iar fluxul de lucru este foarte simplu si usor de urmarit. „Peste 3.500 de locatii partenere au acces la acest tip de credit, iar numarul de cereri de credit inregistrate este in crestere,” potrivit bancii.

Este un produs care nu are la bază un card și asta este frumusețea lui. Îți permite să împarți în rate o achiziție fără să ai nevoie de un card. Vizăm persoanele care nu au un card de credit sau cei care au un card, dar la anumiți retaileri nu îl pot folosi pentru plata în rate,” a declarat Kostas Tovil, Senior Vice President, Merchant Solutions la TBI Bank.

Scopul declarat al TBIPay este „de a ajuta clientii sa cumpere cat mai usor si sa-si ajute partenerii sa vanda cat mai mult, mai ales in aceste momente dificile”.

Ca urmare, peste 36.000 de clienti TBI au primit, la inceputul lunii august, un SMS personalizat prin care au fost incurajati sa aleaga unul dintre magazinele partenere TBI pentru cumparaturi, din orasul in care locuiesc, si au fost informati ce suma pot imprumuta pentru aceste cumparaturi, in functie de gradul de indatorare al fiecaruia. 

Adauga comentariu

Noutăți

The rise of the mobile wallet

Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?