Credit Europe lanseaza un sticker si o bratara pentru plati contactless la comercianti

5 februarie 2019

Credit Europe Bank România lansează Stickerul și Brățara AVANTAJ2go, două gadgeturi atașate cardului de credit CardAvantaj Mastercard folosite exclusiv pentru plățile contactless la comercianți, atât în țară cât și în străinătate. Gadgeturile nu pot fi utilizate pentru cumparaturile in rate.

„Ambele gadget-uri funcționează ca un card de credit contactless suplimentar. Stickerul poate fi poziționat pe orice suprafață plană, cum ar fi smartphone-urile, care sunt absolut necesare în zilele noastre, iar brățara este un accesoriu care se va potrivi fără probleme cu un stil de viață activ.”, potrivit comunicatului de presa.

„Cifrele ne arată că aproximativ 50% din plățile cu cardul de credit CardAvantaj Mastercard în 2018 au fost contactless. Lansarea Stickerului și Brățării AVANTAJ2go face parte din strategia noastră de a dezvolta servicii și produse bancare mai simple și mai accesibile pentru clienții noștri pentru a putea oferi cele mai bune experiențe bancare cu Credit Europe Bank”, a afirmat Yakup Çil, CEO Credit Europe Bank România.

Fiind utilizate exclusiv pentru plăți contactless, prin intermediul stickerului și brățării nu se pot efectua cumpărături în sistem de rate; așadar, orice tranzacție efectuată cu Stickerul sau Brățara AVANTAJ2go va fi inclusă integral în următorul extras de cont al cardului de credit CardAvantaj Mastercard.

Deși gadgeturile nu oferă posibilitatea de a efectua cumpărături în sistem de rate, banca poate oferi acest beneficiu în cadrul unor campanii promoționale disponibile pentru perioade de timp limitate. O astfel de campanie este disponibilă în prezent, ca o ofertă specială pentru lansarea produselor.

Brățara este disponibilă pe negru, iar Stickerul în două variante de culoare: negru și gri. Ambele beneficiază de campanii speciale de lansare, atât pentru clienții noi, cât și pentru clienții care deja dețin CardAvantaj Mastercard.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?