Credit Europe Bank România lansează Stickerul și Brățara AVANTAJ2go, două gadgeturi atașate cardului de credit CardAvantaj Mastercard folosite exclusiv pentru plățile contactless la comercianți, atât în țară cât și în străinătate. Gadgeturile nu pot fi utilizate pentru cumparaturile in rate.
„Ambele gadget-uri funcționează ca un card de credit contactless suplimentar. Stickerul poate fi poziționat pe orice suprafață plană, cum ar fi smartphone-urile, care sunt absolut necesare în zilele noastre, iar brățara este un accesoriu care se va potrivi fără probleme cu un stil de viață activ.”, potrivit comunicatului de presa.
„Cifrele ne arată că aproximativ 50% din plățile cu cardul de credit CardAvantaj Mastercard în 2018 au fost contactless. Lansarea Stickerului și Brățării AVANTAJ2go face parte din strategia noastră de a dezvolta servicii și produse bancare mai simple și mai accesibile pentru clienții noștri pentru a putea oferi cele mai bune experiențe bancare cu Credit Europe Bank”, a afirmat Yakup Çil, CEO Credit Europe Bank România.
Fiind utilizate exclusiv pentru plăți contactless, prin intermediul stickerului și brățării nu se pot efectua cumpărături în sistem de rate; așadar, orice tranzacție efectuată cu Stickerul sau Brățara AVANTAJ2go va fi inclusă integral în următorul extras de cont al cardului de credit CardAvantaj Mastercard.
Deși gadgeturile nu oferă posibilitatea de a efectua cumpărături în sistem de rate, banca poate oferi acest beneficiu în cadrul unor campanii promoționale disponibile pentru perioade de timp limitate. O astfel de campanie este disponibilă în prezent, ca o ofertă specială pentru lansarea produselor.
Brățara este disponibilă pe negru, iar Stickerul în două variante de culoare: negru și gri. Ambele beneficiază de campanii speciale de lansare, atât pentru clienții noi, cât și pentru clienții care deja dețin CardAvantaj Mastercard.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: