Profitul net de 70 milioane lei înregistrat de Credit Europe Bank România în anul 2021 „vine în mare parte pe fondul majorării cifrei de afaceri a cardurilor de credit Card Avantaj dar și al scăderii cheltuielilor operaționale,” potrivit comunicatului bancii.
Cifra de afaceri a cardurilor de credit a crescut cu 9,7% în 2021 comparativ cu 2020, iar vânzările prin POS-urile Băncii au crescut, de asemenea, cu 9%, precizeaza banca.
Rezultate operationale
În perioada ianuarie – decembrie 2021, activele băncii au atins valoarea de 4.3 miliarde de lei, în creștere față de anul 2020, în timp ce portofoliul de credite a atins nivelul de 2 miliarde lei și depozitele atrase de bancă au crescut la valoarea la 2,5 miliarde lei. Venitul total al băncii pentru anul 2021 a fost 214 milioane lei, înregistrând o ușoară creștere de 2,8% față de aceeași perioadă a anului 2020. Pe de altă parte, cheltuielile operaționale au scăzut cu 39,6%, ajungând la 137 milioane lei la finalul anului 2021.
„Performanța financiară a Băncii se datorează strategiei noastre de afaceri. Obiectivele conturate pentru 2021 au determinat rezultate foarte bune la sfârșitului anului și am continuat să oferim produse și servicii financiare îmbunătățite, ca parte a direcției strategice de a investi continuu în optimizarea și digitalizarea experiențelor clienților noștri. Adopția digitală în rândul clienților băncii este în creștere stabilă datorită atât aplicației mobile AVANTAJ2go, cât și metodelor de plată contactless Apple Pay, Google Pay, gadgeturilor – sticker + brățară – AVANTAJ2go și OPTIMO2go și platformei îmbunătățite de Internet Banking,” a declarat Yakup Çil, CEO al Credit Europe Bank România.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: