Credit Europe Bank anunță lansarea unui nou serviciu care va simplifica și mai mult relația dintre bancă și clienții săi persoane fizice. „Începând de astăzi, aceștia își pot actualiza datele personale în siguranță, complet electronic, prin platforma online a băncii, de oriunde, fără a mai fi nevoiți să se deplaseze în sucursale.” – potrivit comunicatului.
„Noul serviciu este accesibil atât de pe calculator, cât și de pe dispozitive mobile și poate fi accesat pe website-ul Credit Europe Bank. Procesul de actualizare a datelor se realizează simplu și ușor, în mai puțin de 10 minute.” precizeaza banca.
„Suntem dedicați îmbunătățirii experienței clienților noștri și adaptării serviciilor noastre la cerințele din ce în ce mai dinamice ale industriei și ale utilizatorilor, iar actualizarea datelor online este un pas important în acest sens. Suntem convinși că această opțiune va aduce un plus de eficiență și confort în relația cu clienții noștri, fiind eliminat un drum în plus”, a declarat Yakup Cil – Chief Executive Officer Credit Europe Bank România.
Pentru a-și putea actualiza datele online, clienților Credit Europe Bank le este necesar doar actul de identitate și accesul la o cameră web sau la cea a telefonului și un număr de telefon mobil emis în România. Aceasta este o procedură legală care trebuie realizată periodic și poate fi inițiată atât de către bancă, cât și de clienți, care vor fi atenționați din timp cu privire la necesitatea actualizării datelor.
_____________
Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial și Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România.
Credit Europe Bank a deschis un nou capitol spre digitalizare și tehnologizare, introducând Apple Pay și Google Pay, lansând monet, noua aplicație de mobile banking destinată tuturor clienților, dar și aplicația Avantaj SoftPOS, oferită comercianților. De asemenea, a fost relansat website-ul instituției și prezentate o nouă versiune a aplicației de mobil AVANTAJ2go și o nouă interfață a platformei de Internet Banking.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: