Cei aproape 10.000 de abonati ai serviciului de internet banking oferit de Credit Agricole Bank Romania au acum la dispozitie un nou canal alternativ de tranzactionare: aplicatia de mobile banking, m-conect. Aplicatia este disponibila pentru sistemele de operare Android si iOS si se poate accesa cu usurinta de catre detinatorii de internet banking, pentru ca inregistrarea in m-conect nu presupune folosirea unui token, potrivit comunicatului de presa.
Prin m-conect, clientii pot efectua operatiuni bancare si pot accesa informatiile de care au nevoie 24 de ore din 24, 7 zile din 7, direct de pe telefonul mobil. Poate fi utilizat orice smart phone cu acces la internet si sistem de operare Android sau iOS. Aplicația poate fi descarcata in cateva minute de catre orice client care detine serviciul de internet banking.
“Odata cu lansarea aplicatiei de mobile banking ne continuam strategia de dezvoltare a canalelor alternative de vanzare, menite sa ofere clientilor nostri o experienta integrata in relatia lor cu banca. Astfel, le oferim clientilor posibilitatea de a alege cea mai convenabila metoda de a fi conectati cu noi: sucursalele, serviciile de internet banking, mobile banking si direct bank (operatiuni prin telefon, prin serviciul de relatii cu clienti).” a declarat domnul Pierre Martin, Director General al Credit Agricole Bank Romania.
Folosind m-conect, clientii pot vizualiza conturi si depozite (disponibile si in internet banking) si pot efectua plati in lei si valuta (catre beneficiarii predefiniti in internet banking) si schimburi valutare. Alte informatii disponibile: rate de schimb, geo-localizare a sucursalelor/ATM-urilor Credit Agricole, datele de contact ale bancii si posibilitatea setarii aplicatiei în limba romana, engleza sau franceza.
Aplicatia de mobile banking a fost dezvoltata de Cap Gemini iar partea de integrare cu sistemul bancii a fost efectuata de catre JVM Tehnologic.
Serviciul m-conect este oferit gratuit, iar taxele si comisioanele aferente tranzactiilor initiate prin acest serviciu sunt identice cu cele utilizate pentru serviciul internet banking.
Banca are deja peste 10 ani de cand a lansat serviciul de internet banking, numarul clientilor care utilizeaza acest serviciu in prezent fiind de 10.000.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: