[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Credit Agricole Bank Romania anunta lansarea unui serviciu care permite efectuarea de operatiuni bancare prin telefon

29 mai 2014

Credit Agricole Bank Romania lanseaza serviciul Direct Bank, prin intermediul caruia clientii pot efectua o serie de operatiuni bancare prin telefon, oriunde s-ar afla. Astfel, clientii bancii pot afla informatii despre conturile lor si despre oferta bancii, pot constitui depozite si efectua schimburi valutare, pot ordona plati intra sau interbancare in lei si valuta catre conturile proprii sau ale altor titulari si pot realiza simulari pentru produsele de creditare.

In materie de carduri, noul serviciu facilitateaza reemiterea cardurilor de debit sau a extraselor de cont si permite modificarea limitelor de retragere numerar.

Serviciul Direct Bank este oferit doar in zilele lucratoare, in intervalul 9.00 – 17.00, consultantii financiari fiind vorbitori de limba franceza si engleza. Banca precizeaza ca in cazul tranzactiilor prin telefon nu sunt percepute taxe sau comisioane in plus fata de cele percepute in sucursale.

Pentru a-si activa serviciul, clientul completeaza in sucursala documentele necesare deschiderii (cerere si contract), dupa care va primi codul de client, format din 9 cifre, si codul PIN, format din 4 cifre. Ultimul este foarte important in procesul de autentificare pentru ca introducerea lui gresita nu va permite accesarea serviciului si transferul catre un consilier personal care va oferi asistenta necesara realizarii operatiunilor bancare.

Clientul are posibilitatea de a-si schimba singur codul PIN cu unul nou insa doar la cerere.

“Continuam sa investim in dezvoltarea canalelor alternative de vanzare, iar acest serviciu reprezinta un plus in oferta existenta, in scopul de a usura cat mai mult relatia clientilor cu banca”, a declarat dl. Pierre Martin, Director General al Credit Agricole Bank Romania.

Serviciul Credit Agricole Direct Bank este oferit gratuit pentru primele 3 luni clientilor care detin Pachetul Premium (dupa aceasta perioada costul serviciului devine 5 Lei/ luna) si gratuit clientilor care detin Pachetul Privilège Expat.

Credit Agricole Bank Romania se adreseaza consumatorilor individuali, intreprinderilor mici si mijlocii si marilor corporatii, prin intermediul unei retele de 22 de sucursale, situate in principalele orase din tara si un Centru dedicat afacerilor intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) in Bucuresti.

Credit Agricole Bank Romania ofera credite de consum, de locuinte si finantare corporativa, produse de economisire, internet banking, carduri de debit, transferuri de fonduri monetare si alte servicii, inclusiv oferte de pachete salariale.

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?