Credics Technologies estimează ca doar jumatate dintre bancile din Romania au trecut la implementarea standardului EMV

9 iunie 2010

9 iunie 2010 – Credics Technologies, furnizor internaţional de softuri pentru instrumente de plată şi procesator de tranzacţii, mizează pe dublarea cifrei de afaceri pe piaţa din România, la 4 milioane de euro în 2010, prin atragerea de noi clienti pe solutii de migrare EMV, programe de loialitate si carduri preplatite .

Credics Technologies, companie israeliană cu o experienţă de peste 10 ani, a intrat pe piaţa autohtonă încă din 2009, când a raportat un business de 2 milioane de euro. De la intrarea în România, Credics Technologies şi-a concentrat activitatea pe softuri de migrare la standardul EMV (tehnologia care permite folosirea cardurilor cu cip) şi soluţii pentru instrumente de plată şi procesare a tranzacţiilor efectuate cu instrumente de plată. De asemenea, printre direcţiile companiei pe piaţa autohtonă se numără şi implementarea de soluţii de fidelizare a clienţilor deţinători de carduri şi lansarea de carduri prepaid.

Pentru 2010 estimăm dublarea cifrei de afaceri datorită câştigării de noi clienţi pe toate segmentele de piaţă pe care activăm. Astfel, pentru acest an avem în plan extinderea portofoliului cu 8 clienţi în România, dar şi intrarea pe noi pieţe din regiune”, a declarat Diana Munteanu, CEO Credics România.

În ceea ce priveşte zona softurilor de migrare a băncilor la standardul EMV, Credics mizează pe câştigarea a 3 clienţi până la finele acestui an din rândul instituţiilor care nu au în curs de implementare noile tehnologii. Conform statisticilor noastre, până în acest moment doar 50% dintre băncile din România au implementat sau au în curs de implementare standardul EMV, cu toate că până la finele anului 2010 toate instituţiile financiar-bancare ar trebui să se alinieze noilor norme”, a afirmat Diana Munteanu. De altfel, în data de 15 iunie, compania va organiza un seminar cu aceasta temă dedicat managerilor direcţiilor de carduri din instituţiile financiar-bancare.

Munteanu a subliniat că soluţia Credo Smart din portofoliul Credics permite băncilor şi altor instituţii să emită carduri care respectă standardul EMV folosind cea mai nouă tehnologie disponibilă. Soluţia integrează funcţionalitatea EMV cu softurile deja existente, având loc doar un impact minim asupra sistemului.

În ceea ce priveşte sectorul acceptatorilor de plăţi, oficialul Credics precizează că până la sfârşitul lui 2010 compania va avea în portofoliu 2 clienţi noi pentru soluţiile proprii. „Avem deja doi clienţi, unul din industria financiara şi altul din retail. Vom continua să ne concentrăm pe instituţiile financiare, bănci, retaileri şi alte businessuri care necesită servicii de procesare a tranzacţiilor şi facturare”, a mai declarat aceasta.

Compania a observat, de asemenea, un potenţial major şi pe zona soluţiilor de loialitate de pe piaţa locală, unde mizează pe atragerea a cel puţin 3 clienţi în acest an. “Suntem de părere că cel mai atractiv program de loializare pentru piaţa din România va fi un program de tip Cash Back, prin care deţinătorii de carduri vor acumula bani ca procent din cumpărăturile efectuate, pe care îi vor putea folosi în multe alte feluri, cum ar fi noi cumpărături, asigurări sau chiar recuperarea cash a procentului”, subliniază Diana Munteanu. În acest sens, Credics a dezvoltat soluţia Credics Rewards & Promotions care oferă posibilitatea de a crea şi gestiona programe de fidelizare.

Credics România mizează şi pe lansarea de carduri preplătite pe piaţa locală. “Intenţionăm să  oferim soluţiile şi serviciile de carduri prepaid mai multor sectoare, cum ar fi banking, retail, companii petroliere, angajatori dar şi oricărei afaceri care are nevoie de o astfel de funcţionalitate”, spune Diana Munteanu.

Credics are în plan şi extinderea pe noi pieţe din regiune. Conform oficialilor companiei, trimestrul patru din acest an va marca primii paşi ai Credics în Ungaria şi Bulgaria. “Am construit în Bucureşti platforma PSH (Payment Service Hub) şi ne propunem să devenim liderul serviciilor financiare din Europa Centrală şi de Est, furnizând soluţii şi servicii inovative şi flexibile ţărilor învecinate, cu ajutorul specialiştilor din România”, spune Diana Munteanu.

În afară de extinderea pe piaţa europeană, Credics vizează intrarea şi în Africa şi Statele Unite ale Americii prin intermediul alianţelor strategice deja realizate.

Despre Credics Technologies

Credics Technologies, companie israeliană fondată în 1999, a intrat pe piaţa din România în 2009 prin inaugurarea unui birou local menit să deservească nevoia de soluţii flexibile de management al cardurilor, oferind totodată platforme de procesare a tranzacţiilor pentru bănci şi companii.

Credics Technologies a fost fondată de specialişti în domeniul softurilor financiare şi s-a remarcat prin multitudinea de soluţii inovatoare create atât pentru industria financiar-bancară, cât şi pentru retail sau alte sectoare de activitate. Soluţiile personalizate construite de Credics au facilitat în ultimii ani comercializarea produselor financiare, gestionarea sistemelor de tranzacţii financiare, toate acestea adaptate la nevoile precise ale fiecărei afaceri, indiferent de mărimea sau domeniul de activitate.

Taguri:

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?