[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Cosmin Vladimirescu, MasterCard: „sper sa putem oferi anul viitor servicii financiare in parte­neriat cu operatorii de tele­fo­nie mobila”

1 noiembrie 2017

Firmele mici şi mijlocii ar putea achiziţiona anul viitor din magazinele operatorilor de telefonie mobilă pachete care să conţină pe lângă servicii de voce şi date şi un card bancar preplătit şi smartphone-uri ce pot juca şi rolul de ter­minal care acceptă plăţi de la carduri con­tact­less fără niciun acce­soriu hardware su­pli­men­tar. Tehnologie des­chi­de şi calea către realizarea de plăţi de la smart­phone la smartphone.

„Nu pot să spun acum că acest lucru se va întâmpla în 3 luni sau 6 luni dar eu sper să putem oferi anul viitor servicii financiare în parte­neriat cu operatorii de tele­fo­nie mobilă. Nu ştiu câţi dintre cei patru operatori de pe piaţa locală vor oferi aceste servicii, dar cu siguranţă serviciul va fi lansat. Toate discuţiile pe care le avem cu operatorii de telecom implică atât emiterea de carduri, cât şi acceptarea de carduri“, a declarat într-un interviu pentru ZF Cosmin Vladimirescu (foto), country manager al MasterCard pentru România şi Republica Moldova.

„Cred că a sosit momentul în care operatorii de telefonie mobilă să aibă un cuvânt important de spus atât în emiterea, cât şi în acceptarea cardurilor. “

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?