Cosmin Vladimirescu, Mastercard: integrarea platilor in telefonul mobil este o preocupare majora. „Viziunea noas­tr­a este un portofel integrat in Masterpass Wallet”

4 decembrie 2017

IMM-urile din România ar putea achiziţiona de anul viitor pachete care să conţină un card bancar preplătit şi smartphone-uri ce pot juca şi rolul de terminal care acceptă plăţi de la carduri contactless , tehnologie care ar deschide şi calea către realizarea plăţilor de la smartphone la smartphone.

Transformarea smartphone-urilor în instrumente de plată reprezintă o preocupare majoră pentru MasterCard pe piaţa locală, iar rezultatele concrete ale eforturilor făcute în această direcţie ar putea fi vizibile până la finele acestui an, în colaborare cu bănci locale.


„Ne gândim foarte mult la integrarea plăţilor în telefonul mobil, vedem că migrează către telefonul mobil comerţul online, vedem că acesta este agregatorul tuturor intereselor noastre, fie că este vorba de reţele de socializare, de căutarea de informaţii, de mobile banking sau de comerţ online şi plata de facturi. Eforturile noastre sunt concentrate în direcţia aceasta pen­tru că ne dăm seama că acesta este dispozitivul cu care vom face plăţi şi de proximitate şi la distanţă. Viziunea noas­tr­ă este un portofel integrat în Masterpass Wallet din care să se facă toate lucrurile astea: să poţi să îţi controlezi modul în care poţi să îţi utilizezi cardul, să stabileşti aler­te pentru tranzacţionare, să «în­chizi» sau să «deschizi» anumite cate­gorii de comer­cianţi, sau să blo­chezi anu­mite ţări de la tran­zac­ţionare, să alegi conturile din care poţi să trans­feri bani, din care poţi să îţi plăteşti facturi sau să faci plăţi de pro­­xi­mitate” , a declarat într-un in­­­ter­­viu pentru ZF Cosmin Vla­­­di­­­mi­rescu (foto), country mana­ger al MasterCard pentru Ro­­mâ­nia şi Republica Moldova.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?