Coronavirusul ii determina pe romani sa utilizeze mai mult statiile SelfPay pentru plata facturilor de utilitati. Compania raporteaza o crestere de 50% in martie 2020, fata de aceeasi perioada din 2019.

2 aprilie 2020

Cel mai mare avans (+142%) se inregistreaza la produsele de divertisment – precum vouchere şi licenţe  pentru jocuri de pe diferite platforme.

Peste 4.700 de Stații de Plată SelfPay prezente la nivel naţional în cele mai importante reţele de retail modern şi în magazinele de proximitate din retailul tradiţional, rămân active şi în perioada stării de urgență.


Soluția de plată Self-Service pusă la dispoziţie de SelfPay oferă posibilitatea clienţilor de a-şi efectua plățile în siguranță, pentru serviciile de necesitate publică, fără a interacţiona cu alte persoane, așa cum se întâmplă în cazul casieriilor sau punctelor de încasare asistate.

„Pe măsură ce situația COVID-19 a luat amploare pe teritoriul României, în rețeaua de Staţii de Plată SelfPay s-au înregistrat creşteri semnificative ale plăților, majorările fiind vizibile atât în sectorul plăților facturilor de utilităţi și comunicaţii, cât și în zona produselor de divertisment.”, potrivit comunicatului.

În luna martie, volumul total al plăților efectuate prin intermediul Staţiilor de Plată SelfPay a înregistrat o creștere de 30%, în comparaţie cu  perioada similară a anului trecut.

Defalcat, în categoria de plăţi facturi, volumul plăţilor pentru facturile de utilităţi a crescut cu 50% în perioada indicată, iar plățile pentru produsele de divertisment – precum vouchere şi licenţe  pentru jocuri de pe diferite platforme au înregistrat un avans de 142%. Volumul plăților pentru comunicații (internet, televiziune, telefonie) s-a majorat cu 64% în luna  martie 2020,  faţă de aceeași perioadă a anului trecut.

Categoria de plăți care a crescut cel mai mult în total valoare absolută în această perioadă față de perioada similară a anului precedent, este plata întreținerii, cu un avans valoric de 114%.

În reţeaua de Staţii de Plată SelfPay, se pot plăti  peste 140 de servicii din sectoare tot mai diverse, de la utilități, telefonie fixă și mobilă, internet, televiziune,  taxe şi impozite, la bilete de acces la evenimente, bilete de călătorie, moneda electronică, rovinieta şi divertisment.  

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?