Cora: „mizam pe online si deschidem trei puncte noi de drive-in“

3 aprilie 2015

Retailerul urmeaza sa deschida in acest an trei noi puncte drive-in – locuri de unde clientii isi pot ridica produsele comandate pe internet – pe langa cel disponibil in magazinul din zona Lujerului, din cartiertul bucurestean Militari. Reteaua nu va inaugura insa niciun magazin nou, ultima deschidere avand loc acum un an si jumatate la Ploiesti.

„In 2015 Cora Romania a decis sa se concentreze pe sporirea rezultatelor magazinelor actuale. În plus,  am decis sa ne focalizam pe componenta online a busi­nessului  nostru, pe cresterea platformei coradrive.ro  si intentionam sa deschidem nu mai putin de trei puncte noi de drive anul acesta in plus fata de spatiul drive de la Cora Lujerului si fata de serviciul de livrare la domiciliu”, spun reprezentantii retelei, fara a oferi alte detalii.

Retailerul franco-belgian Cora a lansat la finalul anului 2013 serviciul coradrive, care-i permite clientului sa isi comande produsele necesare online si sa le ridice apoi de la magazin la ora aleasa de el fara a achita costuri suplimentare. Oficialii companiei estimau anterior ca vor ajunge la o medie de 90 de comenzi pe zi, in contextul in care valoarea medie a unei comenzi era de 220 de lei anul trecut, de peste doua ori mai mare decat in magazinul de la Lujerului, unde se afla si punctul de ridicare a cumparaturilor.

Cora  opereaza in momentul de fata în Romania cu o retea de 12 hipermarketuri, dintre care 3 in Bucuresti, fiind unul dintre cei mai putin extinsi retaileri. Cora a avut in 2013 afaceri de 1,63 mld. lei (370 mil. euro), similare celor din 2008, desi reteaua a crescut de la trei la 12 magazine. Este singurul retailer din Romania care a dezvoltat serviciul drive.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?