Retailerul urmeaza sa deschida in acest an trei noi puncte drive-in – locuri de unde clientii isi pot ridica produsele comandate pe internet – pe langa cel disponibil in magazinul din zona Lujerului, din cartiertul bucurestean Militari. Reteaua nu va inaugura insa niciun magazin nou, ultima deschidere avand loc acum un an si jumatate la Ploiesti.
„In 2015 Cora Romania a decis sa se concentreze pe sporirea rezultatelor magazinelor actuale. În plus, am decis sa ne focalizam pe componenta online a businessului nostru, pe cresterea platformei coradrive.ro si intentionam sa deschidem nu mai putin de trei puncte noi de drive anul acesta in plus fata de spatiul drive de la Cora Lujerului si fata de serviciul de livrare la domiciliu”, spun reprezentantii retelei, fara a oferi alte detalii.
Retailerul franco-belgian Cora a lansat la finalul anului 2013 serviciul coradrive, care-i permite clientului sa isi comande produsele necesare online si sa le ridice apoi de la magazin la ora aleasa de el fara a achita costuri suplimentare. Oficialii companiei estimau anterior ca vor ajunge la o medie de 90 de comenzi pe zi, in contextul in care valoarea medie a unei comenzi era de 220 de lei anul trecut, de peste doua ori mai mare decat in magazinul de la Lujerului, unde se afla si punctul de ridicare a cumparaturilor.
Cora opereaza in momentul de fata în Romania cu o retea de 12 hipermarketuri, dintre care 3 in Bucuresti, fiind unul dintre cei mai putin extinsi retaileri. Cora a avut in 2013 afaceri de 1,63 mld. lei (370 mil. euro), similare celor din 2008, desi reteaua a crescut de la trei la 12 magazine. Este singurul retailer din Romania care a dezvoltat serviciul drive.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: