Cora: livrarea la dimiciliu detine 73% din totalul vanzarilor online

28 octombrie 2016

La un an de la lansarea platformei de cumparaturi online, Cora Drive, in 2013, care permitea ridicarea produselor din magazin, hypermarket-ul a implementat livrarea la domiciliu, iar in prezent, metoda din urma reprezinta trei sferturi din totalul vanzarilor online, a declarat Claudia Badea, manager Cora Lujerului, in cadrul evenimentului RetailArena, organizat de wall-street.ro.

„Suntem prezenti cu serviciul online in toate magazinele din Bucuresti si intr-unul din Constanta. Ni s-a confirmat ca este foarte importanta livrarea la domiciliu, ponderea acestora din totalul vanzarilor online castiga din ce in ce mai mult teren, in prezent aceasta este de 73%”, spune Claudia Badea.

In ceea ce priveste modalitatea in care retailerul incurajeaza e-commerce-ul, Claudia Badea spune: „Am incercat sa nu promovam foarte mult instore, nu ne dorim o canibalizare a cifrei de afaceri. In primul rand, incercam sa punem la punct site-ul, atat pe partea de design, cat si in privinta categoriilor de produse, dar lucram si la promotii. In prezent, cele online sunt identifice cu cele din magazin, dar incercam sa le diferentiem, sa le pastram si pe cele din magazin, dar sa oferim si promotii special targetate clientilor din online”.

Promotiile din online care au performat bine in cadrul Cora Drive sunt cele referitoare la produsele de baza, alimente si bauturi, in mare parte si datorita faptului ca site-ul este axat pe segmentul alimentar in proportie de 80%.

Sursa: wall-street.ro

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Adrian Vasilescu – consilier de strategie al guvernatorului BNR

„O singură provizie am făcut, de card, pentru că nu mai umblu cu banii în buzunar. Banii sunt cei mai periculoși când este vorba de răspândirea unei molimi. Am renunțat la cash. În rest, este o prostie să faci provizii. Dacă vine o molimă și nici nu știi când va ajunge, dacă ar fi să se întindă, pe cât timp să poți să faci provizii? Faci provizii pe trei săptămâni, pe patru săptămâni și mai departe?”, a spus consultantul.

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?