cora lanseaza un serviciu de comenzi online special pentru companii

14 ianuarie 2021

cora România, parte a grupului franco-belgian Louis Delhaize, lansează serviciul cora Pro pentru a raspunde nevoilor clientilor companii care deja cumpara din hipermarket. Serviciul este disponibil in Bucuresti, Constanta, Cluj-Napoca, Ploiesti, Bacau si Drobeta-Turnu Severin.

„Printre avantajele serviciului enumerăm alocarea unui asistent cora pe durata procesului de aprovizionare, modalități multiple de plată, reduceri și livrare gratuită pentru comenzi de peste 1000 de lei,”potrivit comunicatului.


Comenzile se plasează atât online cât și prin transmiterea unui email. Astfel, clienții cora Pro pot opta să se înregistreze, momentan, online cu cont de client persoană fizică sau trimițând datele companiei, prin completarea unui formular. În al doilea semestru al acestui an va fi disponibilă o secțiune online dedicată serviciului cora Pro.

După plasarea comenzii online, clienții trebuie să trimită numărul acesteia pe email, comanda urmând a fi pregătită pentru ridicare sau livrare în maximum doua zile lucrătoare.

Acesta este un serviciu gândit în detaliu pentru companii, de aceea întregul pachet propus include avantaje care simplifică procesul de aprovizionare. Faptul că ai la dispoziție o persoană dedicată din echipa cora, pe care o poți contacta în orice moment al procesului de aprovizionare, este categoric foarte util. Flexibilitatea condițiilor de plată este un alt avantaj, clienții putând opta pentru plata la termen, cash, card sau transfer bancar. ”, a declarat Patricia Ciolca, Manager Proiect cora PRO.

Angajatii firmei si partenerii afacerii care opteaza pentru serviciul cora Pro pot beneficia, de asemenea, de carduri cadou pentru cumpărături.

În cazul produselor persisabile, cora organizează transportul lor la temperatură controlată. În plus, există opțiunea de a comanda și produse care nu sunt listate în magazinul online.

În această perioadă, pentru comenzi de minimum 500 de lei (TVA inclus), este activată o reducere de 10% din valoarea primei comenzi, iar dacă valoarea acesteia depășește 1000 de lei (TVA inclus), la reducerea de 10% se adaugă transportul gratuit oriunde în București, Constanța, Cluj, Ploiești, Bacău și Drobeta Turnu Severin. Pentru achiziții de minimum 1500 de lei în aceeași lună se primește o reducere de 10% la valoarea totală a comenzilor.

Companiile pot alege dintr-o gamă vastă de produse, de la birotică și papetărie, curățenie și igienă, la produse alimentare proaspete și congelate și coșuri cadou.

###

În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Serviciul cora.ro cu livrare la domiciliu este disponibil în București, Constanța, Cluj, Bacău și Ploieşti, oferind consumatorilor posibilitatea să comande produsele preferate online. În plus, din 2020, serviciul coraExpress permite comenzi din aplicațiile Glovo și Food Panda cu livrare în mai puțin de 60 de minute.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?