[stock-market-ticker symbols="FB;BABA;AMZN;AXP;AAPL;DBD;EEFT;GTO.AS;ING.PA;MA;MGI;NPSNY;NCR;PYPL;005930.KS;SQ;HO.PA;V;WDI.DE;WU;WP" width="100%" palette="financial-light"]

Cora lanseaza o aplicatie de cumparaturi – care permite doar crearea listei, chiar de acasa, nu insa si plata

15 octombrie 2018

Noul asistent virtual la cumparaturi propus de Cora este o aplicatie cu care compania isi doreste sa fie si mai aproape de clientii sai, „sa inteleaga si mai mult interesele si preferintele acestora in materie de shopping”, mai exact. Prin acest tool de asistenta, cora Romania promite ca va „transforma cumparaturile offline in experiente placute”, completate cu succes de promotii pe care utilizatorii le pot primi chiar in timp ce folosesc aplicatia in magazin.

Clientii isi pot crea de acasa propria lista de cumparaturi (prin scanarea produselor care sunt pe terminate) si odata ajunsi in magazin, vor vedea in timp real pretul fiecarui produs si un total estimativ al cosului de cumparaturi. Aplicatia cora Romania va organiza lista pe categorii de produse.

Pe masura ce clientii pun in cos produsele aflate inlista virtuala de cumparaturi, lista se va actualiza in mod automat.

Pentru clientii care nu stiu exact unde se afla in magazin un produs din lista lor de cumparaturi, aplicatia permite consultarea unei harti a magazinului.
Compania precizeaza ca cele mai avantajoase oferte vor fi primite de catre client, sub forma unei notificari, imediat ce acesta intra in hipermarket. Pentru a accesa aceste beneficii (hiperpuncte, tichete si cupoane), clientii trebuie sa ataseze cardul de fidelitate contului cu care se inregistreaza in aplicatie. Cardul de fidelitate si tichetele valabile pot fi scanate direct din telefon la casa de marcat.

Aplicatia nu permite si efectuarea platii astfel ca dupa ce te-ai „jucat” cu mobilul prin magazin, scanand, bifand, actualizand lista, in final, ajuns la casa, pui telefonul in buzunar si scoti cardul din portofel pentru a afectua plata. Pentru ca aplicatia sa fie cu adevarat un asistent util, asteptam etapa cand va fi permisa inrolarea si altor carduri in aplicatie, astfel incat aceasta sa se comporte ca un „wallet” si sa permita plati, mergand chiar pana acolo incat sa sugereze cu ce card sa se faca plata.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Anders Olofsson – former Head of Payments Finastra

Banking 4.0 – „how was the experience for you”

So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”

Many more interesting quotes in the video below:

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale?