La trei ani de la intrarea in mediul online, rețeaua de hipermarcheturi cora și-a extins serviciul de cumpărături online si in afara Bucurestiului si judetului Ilfov, primul oras fiind Constanța.
”Constanța este un punct strategic pe harta cora România, fiind de altfel singurul oraș, în afara Bucureștiului, unde avem două magazine. Extinderea cora.ro la Constanța a fost o decizie de business generată de evoluția magazinelor noastre din acest oraș și ne așteptăm ca noul serviciu să fie apreciat de clienții tradiționali și, de ce nu, să câștigăm clienți noi dintre aceia care așteptau o astfel de alternativă pentru a economisi timp”, a spus Codruța Borza, directorul magazinului cora Brătianu.
Pe site-ul cora.ro vor fi disponibile aproximativ 30.000 de produse, produsele fiind puse la dispoziția clienților constănțeni de hipermarketul cora Brătianu.
”2016 este anul online-ului pentru cora, serviciul extinzându-se în toate cele patru magazine din Capitală. Acum deschidem la Constanța și ne așteptăm, în ansamblu, la creșterea numărului celor care ne accesează site-ul, comparativ cu 400.000 de utilizatori anul trecut”, a mai spus Codruța Borza.
Potrivit cora, coșul de cumpărături online este triplu față de coșul din magazin, produsele cele mai cumpărate fiind articole din raioanele ultraproaspete (legume, fructe, carne), din raionul de băuturi (apă, băuturi răcoritoare), scutece etc.
„Din experiența cora.ro la București, crește continuu numărul clienților care accesează site-ul cora.ro direct, atrași de diversitatea produselor și de modalitatea simplă de a comanda. În plus, platforma cora.ro este un site personalizat la nivel de client, fiind capabilă să definească profilul acestuia pe baza istoricului de cumpărături din baza cardului de fidelitate. Apoi, clientul primește recomandări și oferte în timp real, în primul rând din zona produselor preferate”, menţionează compania în comunicat.
cora România este prezentă pe piața românească din 2003, iar grupul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe. În 2013, cora a lansat platforma cora.ro, fiind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Astăzi, rețeaua punctelor coradrive a fost extinsă la nivelul tuturor celor patru magazine din Capitală.
Principalul competitor al cora în mediul virtual este Carrefour, primul retailer care a intrat în mediul online. Carrefour livrează însă doar în Bucureşti şi zona limitrofă. De asemenea, pe segmentul supermarket, este prezent şi Mega Image printr-un parteneriat cu eMag. Retailerul nu livrează însă alimente în Constanţa.
Sursa: www.profit.ro
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: