Instanţa a validat argumentele echipei de avocaţi ai Libra Internet Bank, acolo unde sunt inregistrate conturile Revolut în sensul că, „în lipsa existenţei raporturilor juridice directe între Libra Internet Bank şi clienţii Revolut, banca nu poate fi considerată terţ poprit în raport cu aceştia şi astfel, conturile deschise nu pot fi poprite” – potrivit unui advertorial publicat de Casa de Avocatura Suciu-Popa.
Soluţia obţinută de echipa Suciu Popa clarifică un subiect de actualitate în practica instanţelor din România, întrucât stabileşte că nu poate fi admisă cererea de validare a popririi formulată de creditor împotriva băncii la care conturile Revolut au fost deschise.
Anterior, soluţii izolate prin care au fost confirmate astfel de cereri de validare de poprire, în ciuda încălcării flagrante a limitelor legale ale popririi, au luat prin surprindere atât piaţa bancară cât şi clienţii Revolut.
Soluţia obţinută de echipa Suciu Popa prin care se tranşează în mod corect această chestiune, fiind sancţionată depăşirea cadrului legal în care intervine poprirea, „marchează revenirea la normalitate şi asigură pe viitor securitatea şi previzibilitatea activităţii bancare în relaţia cu clienţii” – se mai arata in articol.
Echipa dedicată acestui litigiu de impact a fost coordonată de Miruna Suciu, Managing Partner şi partenerul Radu Chiran, cu implicarea lui Radu Petroi şi Dan Oltean, Senior Associates în cadrul Suciu Popa.
Banking 4.0 – „how was the experience for you”
„So many people are coming here to Bucharest, people that I see and interact on linkedin and now I get the change to meet them in person. It was like being to the Football World Cup but this was the World Cup on linkedin in payments and open banking.”
Many more interesting quotes in the video below: