Contribuabilii DITL Sector 5 isi pot plati taxele si impozitele in reteaua de terminale SelfPay

2 aprilie 2019

Obligatiile de plata pot fi achitate la nivelul intregii rețele nationale de peste 4.000 de terminale, printr-un proces care „durează doar câteva minute”, potrivit SelfPay.

Lansarea serviciilor de plată a taxelor și impozitelor în Sectorul 5 reprezintă cel mai nou pas prin care SelfPay participă la procesul de digitalizare a serviciilor oferite de autoritățile locale.


„Acest mod rapid de plată a taxelor locale cunoaște deja un succes în rândul locuitorilor Capitalei: SelfPay a facilitat încasarea a peste 50.000 de plăți de taxe, impozite și parcări de reședință în primul trimestru al ale anului curent, în Sectorul 4 din București.”, se precizeaza in comunicatul de presa.

“Extinderea serviciilor de plată a taxelor și impozitelor pentru locuitorii din întreaga țară face parte din strategia noastră de creștere pentru anul 2019. Participarea la procesul de digitalizare a serviciilor oferite de autoritățile române este una dintre prioritățile noastre, contribuind astfel la îmbunătățirea calității vieții în comunitățile locale”, a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.

Ca parte a proiectului dezvoltat de SelfPay cu DITL Sector 5, o Stație de Plată SelfPay a fost instalată deja în sediul Direcției din strada Mihail Sebastian, nr. 23 din Capitală.

Pe lângă taxe si impozite, locuitorii din Sectorul 5 își pot plăti în rețeaua SelfPay peste 120 de servicii din sectoare tot mai diverse, de la utilități, telecomunicații, taxe și impozite, la bilete de acces la evenimente, bilete de călătorie, monedă electronică, rovinietă și divertisment.

Stațiile de plată SelfPay pot fi găsite în marile rețele de retail, în universități, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate și sunt disponibile în fiecare zi, în intervalul orar în care magazinele sunt deschise.

Adauga comentariu

Noutăți
Cifra/Declaratia zilei

Gabriela Nistor – director general adjunct BT

Tendinţele pe care le-am remarcat înainte de începerea pandemiei s-au accelerat pe perioada stării de urgenţă. Am văzut acest lucru ca o oportunitate, un tipping point pentru bancă. Post-pandemie nu avem cum sa ne întoarcem la comportamentul financiar pe care îl aveam până în februarie a.c. Relaţia românilor cu online-ul s-a schimbat. In plus, cardul fizic se va dematerializa. Vom asista la o scădere a cererii pentru cardurile fizice, respectiv la o creştere a preferinţei pentru componenta digitală a acestora.”

Sondaj

In 23 septembrie 2019, BNR a anuntat infiintarea unui Fintech Innovation Hub pentru a sustine inovatia in domeniul serviciilor financiare si de plata. In acest sens, care credeti ca ar trebui sa fie urmatorul pas al bancii centrale in 2020?